недеља, 23. фебруар 2014.

TABELA NAKON TREĆEG KOLA



Poredak u trećem kolu
1.Zdenko Capan, Karlovac 12
2. Ljubica Bilalović, Sarajevo 10
3. Mladen Marković, Vladičin Han 8
4. Sofija Ikonić, Beograd 7
5. Mirko Rančić, Sombor 3
6. Ranko Skopal, Zagreb 2
7. Šefik Hamšić (London, Kanada), Dijana Bilalović Šemić (Sarajevo), Dinko Knežević (Batajnica), Boris Nazansky (Zagreb), Mihajlo Džudžar (Ruski Krstur), Nevenko Soldo (Široki Brijeg), Mesud Malkoč (Bihać), Rade Goljović (Baljevac), Gojko Mandić (Banja Luka), Sreten Perić (Loznica), Branislav Modrić (Dragalić), Nikola Milićević (Doboj), Dušan Sekulić (Sombor), Nikola Pešić (Niš), Milosav Marjanović (Valjevo), Nikola Petkovski (Skoplje), Branko Milovanović (Ljubljana), Jovan Novaković (Požarevac), Dragan Ristić (Surdulica), Miroslav Obradović (Beograd), Milorad Živanić (Beograd), Miodrag Ivanišević (Beograd), Igor Braca Damnjanović (Beograd), Novo Zekić (Mali Zvornik), Vladimir Šarić (Šimanovci), Branislav Nikić (Pošarevac) i Slavko Bovan (Kikinda).


 Ukupni poredak nakon trećeg kola
1.Zdenko Capan, Karlovac 32
2.Ljubica Bilalovi
ć, Sarajevo 23
3.Mesud Malkoč, Bihać 14
4. Sofija Ikonić, Beograd 13
5.Sreten Perić, Loznica 11
6. Luka Pavičić, Split 10
7. Jovan Novaković, Požarevac 9

8. Mihajlo Džudžar, Ruski Krstur 8
8. Mladen Marković, Vladičin Han 8
10. Mirko Rančić, Sombor 7
11. Željko Dimović, Sombor 5
11. Ranko Skopal, Zagreb 5

13-23. Šefik Hamšić (London, Kanada), Dinko Knežević (Batajnica), Gojko Mandić (Banja Luka), Milosav Marjanović (Valjevo), Branko Milovanović (Ljubljana), Branislav Modrić (Dragalić), Boris Nazanski (Zagreb), Nikola Petkovski (Skoplje), Nikola Pešić (Niš), Nevenko Soldo (Široki Brijeg) i Slavko Bovan (Kikinda)  po 3.

24-29. Miodrag Bata Babović (Beograd), Dejan Minić (Leskovac), Dejan Spasić (Novi Sad), Milorad Živanić (Beograd), Branislav Nikić (Požarevac), Miroslav Obradović (Beograd) po 2

30-56. Ivan Andonov (Beograd), Rešad Besničanin (Novi Pazar), Ljubislav Grujić (Požarevac), Miroslav Živković (Jagodina), Krsta Ivanov (Bor), Aleksandar Janković (Kragujevac), Vasilije Jovanović (Ruma), Jovan Nedić (Beli Manastir), Bojan Savić (Čajetina), Milan Sečujski (Novi Sad), Adnan Spahić (Tuzla), Hajrudin Hodžić (San Hoze, SAD), Dejan Glišić (Zagreb), Momir Paunović (Pančevo), Tomislav Popović (Beograd), Željko Prvanov (Pančevo), Nenad Savić (Beograd), Vanja Tomašev (Kikinda) Miodrag Ivanišević (Beograd), Igor Braca Damnjanović (Beograd), Novo Zekić (Mali Zvornik) Vladimir Šarić (Šimanovci),  Dijana Bilalović Šemić (Sarajevo), Rade Goljović (Baljevac) Nikola Milićević (Doboj), Dušan Sekulić (Sombor)i Dragan Ristić (Surdulica) po 1.

13 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Moguće da ima grešaka u tabeli. Javite ako nešto zapazite.

Slavko Bovan је рекао...

Takođe, očekujem da se javite sa sugestijama da li da igramo još jedno kolo naslovnih anagrama ili ne, i ako je odgovor DA, kada?

Slavko Bovan је рекао...

Još jednom bravo za najbolje, i zahvalnost svim učesnicima i sudijama.

Mirko Rančić је рекао...

Čestitke najboljima kao i svim učesnicima! Naročito damama,svaka čast! Ja sam ZA nastavak ovog lepog druženja.

Slavko Bovan је рекао...

I ja sam za. Pozdrav Mirku koji shvata suštinu ovog takmičenje/druženja - Prije svega zabava za učesnike.

N. Petkovski је рекао...

Čestitke pobedniku, do-pobedniku, pa do-do-pobedniku i svima redom do 35-og (odnosno podeljenog 25-og) mesta u ovom kolu.

Jedno veliko ZA i od mene za novo kolo.

Sofija I. је рекао...

Čestitam šampionima,a i svim ostalim učesnicima na obilju odličnih i efektnih anagrama !
Ja sam za nastavak igre - što pre, to bolje ! : ))

ljubica је рекао...


I ja upućujem čestitke Slavku i svim učesnicima, na lijepom druženji i lijepim anagramima. Radujem se narednom kolu!

Slavko Bovan је рекао...

Ima mnooooogo posla oko "Naslovnih anagrama", ali mora i to neko da radi :)

Slavko Bovan је рекао...

56 učesnika nije malo, a i kvalitet najboljih anagrama daje mi dodatnu snagu.

Mišo је рекао...

Čestitke pobjednicima, a i svim učesnicima!

Fisek је рекао...

Cestitke najbolje plasiranima, a nama ostalima - potrudimo se da smijenimo ove tirane s vrha.
To znaci da sam ZA nastavak.
Pozdrav sv ima iz Kanade

N. Petkovski је рекао...

Napravio sam analizu plasmana i mog glasanja i ispade da sam ODLIČAN glasač - čak 8 (OSAM) anagrama za koje sam glasao je među prvih 10, ostala dva su u drugih deset. Kuriozitet svega je da pobedničkom anagramu NISAM dao glas!!! I bez toga on je ubedljivo pobedio, a tek da sam mu dao i neki glas, gde bi mu bio kraj.