субота, 28. април 2018.

NOSTALGIJA (757)



Čvor križaljka ZD „MAR“ Nova Gradiška
Piše: Vjeko Hudolin
Razveselile su me dvije pošiljke zagonetačkih radova koje mi je poslao kolega Stjepan Najman, zagonetač i publicist iz Valpova. Riječ je o križaljkama, skandinavkama i drugim radovima članova novogradiškog Zagonetačkog društva „MAR“ koje smo pripremili za zajednički broj bjelovarske „Čvor križaljke“ broj 402, 28. svibnja, 1986. godine.
Za ovu križaljku sam zaboravio, pa mi je posebno drago što je kolega Najman skenirao sve radove i podsjetio da smo tada mi zagonetači novogradiškog kraja bili vrlo aktivni, o čemu možete pročitati i iz teksta koji je objavljen uz radove.
U svakom slučaju, važan prilog povijesti novogradiškog zagonetaštva.
Kolegi Najmanu hvala što meni osobno, ali i Zagonetačkom klubu Dragalić pomaže u prikupljanju zagonetačke arhive!

1 коментар:

Nedjeljko Nedić је рекао...

Nemam ovaj broj.