петак, 21. децембар 2018.

LUKA U "SOLINSKOJ KRONICI"


5 коментара:

Luka је рекао...

Solinska kronika je mjesečnik grada Solina, u kojoj uređujem enigmatski kutak od prvoga broja. Na suradnju me pozvala Mirjam, Gibonnijeva sestra. Ovo je 292 broj, što znači isto toliko križaljka, iliti 25 godina vjernosti Solinskoj kronici.

Luka је рекао...

Uz ovaj moj jubilej, koristim priliku još jednom ZD Čvor, čestitati 50. obljetnicu djelovanja, te se zahvaliti na dodijeljenom mi priznanju tim povodom. Posebna zahvala Štefu Horvatu i Peri Galogaža, koji su mi pozivima u reprezentaciju omogućili da vidim ''malo svita vanka Splita''.
Također koristim priliku, da se u ime članstva zahvalim na Zahvalnici EK Božidar Vranicki za višegodišnju suradnju na polju zagonetaštva.

Belirac је рекао...

Bravo za Luku. EKK se može ponositi svojim članovima.

N. Petkovski је рекао...

Velike čestitke velikom Luki

Slavko Bovan је рекао...

Čestitka Luki, ali jpš veća čestitka readakciji lista. Izgleda mi da znaju odabrati saradnika, a za pohvalu je i ova objava.

Luka, dobra ti je majica! :)