субота, 25. мај 2019.

PRVIH 40 GODINA ENIGMATSKOG RADA

Širokobriješki poštar Mariofil Soldo enigmatski je zanesenjak i pregalac iza kojega su puna četiri desetljeća rada u hrvatskoj i bosanskohercegovačkoj enigmatici. U enigmatski svijet ušao je 1979. godine, točnije 26. svibnja 1979. godine kada je bjelovarska ''Čvor razbibriga'' (broj 337) objavila nekoliko njegovih anagrama. Od tada do danas objavio je preko 8000 enigmatskih radova, uglavnom križaljki, anagrama i rebusa. Uz već spomenuti list ''Čvor razbibriga'', ''Vjesnikov kviz'', ''Vikend'', ''Orbis'', ''HiK'', ''Džoker'', ''Eureka'', ''Skandi čvor'', ''Slobodna Dalmacija'', ''Pet plus'', ''Vrisak'', ''Hrvatski list'', ''Večernji list'' i ''Dnevni list'' samo su neke od mnogobrojnih tiskovina u kojima je objavljivao svoje radove tijekom protekla četiri desetljeća. - Pročitajte više na: BLJESAK INFO

13 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Čestitam!

Za nekoliko dana biće još priloga ovim povodom. (Stiglo mi e-mailom).

Danko је рекао...

CESTITKE ZA PRVIH 40 godina rada !

Nedjeljko Nedić је рекао...

Iskrene čestitke i od mene. Godinu ranije od mene je započeo.

Marko Mihaljević је рекао...

Čestitam na vrijednom jubileju!

Dejan Minić је рекао...

Sve čestitke! Još 40 pa može u enigmatsku penziju:)

Бранислав Никић је рекао...

Moje najiskrenije čestitke za veliki jubilej!

Luka је рекао...

Čestitka iz Splita!

Анониман је рекао...

Čestitke i od mene! Baš se lijepo poredalo- Mariofil 40 enigmatskih godina, ja 30 a Marko Mihaljević 20.RankoN

Filip је рекао...

Čestitke sugrađaninu i pozdrav iz Zagreba.
Filip

Svetlana је рекао...

Sve čestitke i od mene!

Gojko је рекао...

Još radova iz tvog pera
i neka se dalje tjera

N. Petkovski је рекао...

I moje najiskrenije čestitke za veliki jubilej!

Rešad Besničanin је рекао...

Čestitke i od mene.
Uskoro će i mojih prvih 40 godina enigmatskog rada. :)