петак, 24. мај 2019.

REZULTATI 5. KOLA



9 коментара:

Svetlana је рекао...

Uvek sam sumnjala, ali sad imam definitivnu potvrdu da mi nisu sve daske na broju. U osam sati ujutro jurim imena fudbalskih trenera po internetu. Marko, šta sam ti to skrivila?! :)))

Filip је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Filip је рекао...

Jutros sam u stanu podigao mali spomenik Marku Mihaljeviću. Jedino što predano radim zadnjih podosta godina je to da pratim nogomet i vrtim slova. Kakav enigmatski "combo"! ♡ ♡ ♡

(dosta enigmata vjerujem isto)

Filip

Filip је рекао...

Usput, čestitke Dragiši!

Marko Mihaljević је рекао...

Sorry, Svetlana!

Znam da muški dio rješavača kod ovog zadatka ima prednost, ipak sam uvrstio najpoznatija imena pa ih nije bilo teško pronaći putem interneta.

Davno sam ustvrdio da čovjek treba imati nekoliko "ćuka" u glavi da bi se bavio enigmatikom. Sigurno ih imam i ja, ali se katkad znaju dobro sakriti :))

Zdravko је рекао...

Slatko sam se nasmijao na ovu Svetlaninu "konstataciju" :-)

Svetlana је рекао...

Ma, ja već četiri godine neprestano "kukam" zbog fudbala i fudbalera. :)))
Mogla sam već davno sesti, pa da ih naučim, pošto su uvek omiljena tema u zagonetkama, ali mi se nekako ne da. Ovako sam barem ponosna kada uspem da rešim nešto o čemu nemam pojma. :D

Dragiša је рекао...

Hvala, Filipe!

A ne mogu reći da i meni treneri jutros nisu legli! Kao jutarnji trening!
Mada bi mi više odgovarao neki curling ili snooker!

Još jednom čestitke i veliko hvala Marku!

Filip је рекао...

Curling slabo, al' snooker uvijek!!
Filip