петак, 24. мај 2019.

REZULTATI 8. KOLA



20 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Prvi put bonus bodove dobili i oni koji nisu tačno upisali sve odgovore.

Slavko Bovan је рекао...

Nadovezujem se na prethodnu diskusiju/razgovor uz rezultate 7. kola.

Sve ovo objavljujem ovako da na vrijeme iznesete sva zapažaja. Maksimalno se trudim da tabele (i sve uz tabele) ide brzo i TAČNO, ali moguće su omaške. Ako nešto zapazite (držim palčeve da ne zapazite ništa) javljajte pa da usklađujemo.

Slavko Bovan је рекао...

Andone, čini mi se da je tvoja računica ispravna.
Biće štošta do kraja 12. kola :)

Slavko Bovan је рекао...

Mogao bi neko napraviti privremenu tabelu nakon 8 kola. Ja ne smijem jer imam uvid i u naredna kola, pa ne bih unaprijed da otkrivam šta znam :)

Tonci M је рекао...

U duhu Markovog 12. kola, evo jedne nadopune koju sam iskopao (naravno, najprije pošaljite rješenja za natječaj, a onda se okušajte u ovima:)):
pronađite poznate osobe koje od suglasnika u svojim imenima imaju samo rimske znamenke V, X, L, C, D, M (kao košarkaš pod 15 u Markovom zadatku!):

A_A _O_E_A_E (računalna pionirka)
_A_ _ O _ _ _ (aktivist za ljudska prava)
_ EE IA_O_ _ A ( poslovni čovjek)
_ A _ Y _ I (princeza)
_ A _ I _ _ I _ _ A (nogometaš)


Marko Mihaljević је рекао...

Mala pomoć. Radi se o srpskom velikanu :))

Tonci M је рекао...

Samo da znaš, to je bio doslovno zadnji kojeg sam riješio, odatle i inspiracija za ovaj zadatak:)

Marko Mihaljević је рекао...

Pozdrav Tonči. Slažem se s opaskom, trebalo je bivši srp. košarkaš pa ne bi bilo zbunjoze.

Marko Mihaljević је рекао...

Malcolm x

Sad se bacam na ostale :)

Marko Mihaljević је рекао...

David Villa

Filip је рекао...

1. ADA LOVELACE
4. LADY DI

Marko Mihaljević је рекао...

Lee lacocca (za ovog nisam čuo, internet "priskočio" u pomoć)

IlijaO је рекао...

r.pionirka ADA LOVELACE ( što nije LInDa?)
princeza LADY DI
nogometaš DAVID SILVA

Quizmaster је рекао...

Dok čekamo rezultate preostalih kola, čestitam slavljeniku na jubileju, organizatoru na odlično osmišljenoj i realizovanoj ideji, kao i svima koji su se uspešno borili sa ovim Markovim zanimljivim glavolomkama.

Žao mi je što sam zbog nepredviđenih okolnosti pojedine runde startovao sa 25-30 minuta kašnjenja, što mi je odnelo neke visoke plasmane. Ovde je ipak bilo učešće u prvom planu, jer Marko nije samo kolega i veliki rival sa konkursa "Kviskoteke", nego i čest učesnik turnira koje organizujem, a takođe je sastavljao i zadatke za Ligu rešavača. Čestitam mu još jednom na godišnjici bavljenja enigmatikom, uz želju da sačuva kreativnost i maštovitost koja ga krasi!

Rešad Besničanin је рекао...

Za malobrojne, koji ne znaju, Okram Civeljahim je pre svega križaljkaš (itekakav!), no ovde nam je podario umotvorine iz svoje kužine u kojima smo svi mi koji smo učestvovali zaista uživali. Toliko duha, visprenosti i erudicije - sve na jednom mestu!
Uporedio bih Markija Marka sa još jednim genijalcem a to je Baruh de Spinoza. Svima je znan kao filozof a većinu svog života je proveo brušeći optička stakla. A Marko, pored toga što obrađuje nakit, stiže i da uveseljava rešavače svojim britkim zagonetkama.

Srećan ti jubilej, Markec!

Marko Mihaljević је рекао...

Hvala Zoranu i Rešadu na lijepim riječima. Još jedanput se zahvaljujem svima na učešću.
Nadam se da sam vas barem malo razveselio. Sve što radim u životu trudim se da to bude lijepo i usklađeno, da ljudi štogod nauče novo ili da nekom iskrsne kakva nova zanimljiva ideja za zagonetke.
Na kraju isprika s moje strane za nekoliko grešaka u zadacima.

Srdačan pozdrav
od Marka

Tonci M је рекао...

Moram naglasiti da me Marko, kao i svaki put, oduševio: zadaci predstavljaju upravo onu vrstu jezičnih igrarija zbog kojih mi je enigmatika tako drag hobi.
Zadatke sam rješavao prema svom rasporedu, s time da sam se potrudio da sva kola predam na vrijeme. Čak sam i jedan termin od 08:00 "prošvercao" tijekom pauze na poslu (igrom slučaja, da sam krenuo u 08:00 bih i pobijedio u tom kolu:)), a par u 20:00 sam se i natjecao: mislim da je svatko mogao uživati i odabrati koliko ozbiljno se želi nadmetati, a kvaliteta zadataka je uvije bila vrhunska, s pravom dozom težine.

TOnči

Dragiša је рекао...

"Moram naglasiti da me Marko, kao i svaki put, oduševio: zadaci predstavljaju upravo onu vrstu jezičnih igrarija zbog kojih mi je enigmatika tako drag hobi."

Tonči, morao sam kopirato ovaj tekst, jer si napisao upravo ono što sam i ja mislio reći!. Pa kad to sastavim sa onim Rešadovim onda ste me kompletno pročitali!

Ispada da se trebalo takmičiti ko će prije napisati komentar!

Iskreno, oduševljen sam!

MMarko, care!

Marko Mihaljević је рекао...

Dobar dio zasluga za ovu natjecanje ide i Slavku Bovanu koji je podržao moju ideju i uvelike pripomogao u koncepciji i izgledu zadataka.
Posebno se zahvaljujem hrabrim natjecateljicama, njih sam stavio na muku oko "hrvanja" s nogometašima. Prvotno sam zadatak htio napraviti s književnicima, ali s nogometašima mi je bilo lakše jer podosta pratim nogomet:))

Svetlana је рекао...

Iskoristiću priliku da i ja nešto napišem sada, dok je još zatišje pred buru. :)

Marko, puno, puno hvala na ovako lepim i interesantnim zadacima i na celokupnoj zabavi koju si nam pružio ovih dana. Srećan jubilej!

Hvala i Slavku na organizovanju ovakvog rešavačkog maratona, sigurno da nije bilo jednostavno sve to ispratiti.

Drago mi je što je bilo mnogo takmičara, a među njima mnogo novih imena. Obojica ste to više nego zaslužili.