четвртак, 23. мај 2019.

REZULTATI 4. KOLA



6 коментара:

Luka је рекао...

Eto i ja pobijedih, i to "za prsa" - od jedne minute.
Zahvaljujem Marku što se za jedno kolo odlučio popularizirati Upletaljku, "moju zagonetku" promoviranu u Kvizorami prije gotovo 20 godina!

Filip је рекао...

Baš sam htio komentirati kako je Luka pobijedio "na svom polju". Ovo je vjerojatno nazvano "ime u prezimenu" jer je 1) svaki put riječ o stvarnoj osobi (a ne neka druga sintagma) i 2) jer je bez iznimke ime u prezimenu. Nisam znao da je Upletaljka promovirana u "Kvizorami", ja sam je prvi put vidio u "Feniksu" nekad tamo prije jedno 11-12 godina (sjećam se da je bio baš Stipe Pletikosa, oborita riba, bolnička kola...)

Eto, sad sve ideje koje sam sȃm bilježio mogu baciti u smeće (odnosno, recycle bin), uključujući: Lindu Cardellini, Lisu Stansfield, Andrea Deraina... Doduše, gdje bih to i objavio, osim na nekom rješavačkom natjecanju?

Filip

Marko Mihaljević је рекао...

Ne brini Filipe. Ima upletaljki koliko hoćeš. Ja sam ih prikupio (ne uključujući ove iz zadatka) preko četrdeset, a desetak je usmjerenih. Nisam ih nigdje slao, možda jednom pripremim zadatke za natjecanje uživo :))

Usput ispričavam se ako je netko već objavio neku od kombinacija (pretpostavljam da je Pletikosa već negdje objavljen jer je mala vjerojatnost da to netko od kolega nije ranije primjetio)

Pozdrav od
Marka

Filip је рекао...

Ma ja to kažem tek tako... Ako je ijedna zagonetka podložna ponavljanju, to je onda ova. Jer je fiksirana.
Filip

Svetlana је рекао...

Filipe, što nisi izguglao još ta četiri nedostajuća imena? Toliko si brzo rešio ove ostale, prava je šteta što si ostao bez bodova.

Filip је рекао...

U velikoj žurbi sam bio, dobro sam i ove točno ispisao. (sastančenje kasno navečer)
Filip