уторак, 29. септембар 2020.

REBUSANJE (4195)


 Branislav Nikić

EDL 2020 - 8. mesto (22 boda)

8 коментара:

Gojko је рекао...

Šašava šiparica (šaša,vaš i parica)

Svetlana је рекао...

Rebus sa mog 4. mesta.
Prosek dužine reči postavke veći od 4.5, nema prekida, jednostavna postavka i efektno rešenje - šiparice uglavnom i jesu šašave. :D

Анониман је рекао...


Neuobičajena reč PARICA prikazana kao par žica?!
Lakše bi se rešilo da je na slici mala para (mali novac)!
Ovakvi rebusi (sa konkursa) treba da se prikažu sa postavkom!

Vlašar

Svetlana је рекао...

Vlado, parica je vrlo rasprostranjena reč u današnjim računarskim i telekomunikacionim mrežama.

Dejan Minić је рекао...

Ja sam bez problema odbacio ŠTA KAŽE LUDA CARICA? (štaka, želudac, arica), sa prosečnom dužinom reči 5,67 i bez prekida:)

Nikada nisam rebuse merio, a ta ideja će biti naknadno prikazana.

Svetlana је рекао...

Dejane, kada je u konkurenciji 60 čitaljki (ne preterujem, stvarno je bilo toliko), čovek mora da nađe neke kriterijume po kojima će da ih rangira. Na primer, bila je jedna sa veoma lepim rešenjem, ali je prosek reči bio oko 3. To mi je višo ličilo na metod "rastavi rešenje na delove", nego na "napravi rebus".

Da ne idem u sitna crevca prilikom ocenjivanja, ne bih nikako mogla da ih rangiram i posle da objasnim zašto sam baš tako odlučila. Više bi ličilo na "volim mačke i zato je baš ovaj rebus dospeo među pet najboljih jer je ima u rešenju. :D

Naravno da kod čitaljki prvenstveno gledam lepotu rešenja, ali kada ima više takvih, nagradim one sa boljom postavkom.

Dejan Minić је рекао...

Svetlana, ovo ja više sebi mrmljam u bradu, nego li što je upućeno tebi / sudijama.

Nije lako biti sudija, ali ni organizator i koliko vidim zvaničnih takmičenja je sve manje. Eventualno žiriranje (uspešno) izbegavam tako što se takmičim:)

Svetlana је рекао...

Svako izbegava ono što mu je teže. :D

Meni je mnogo gore kada ne mogu da se "odbranim" na pitanje zašto je moj rebus od nekoga dobio bodove, (a svaki put kada sam učestvovala je bilo neumesnih komentara), nego kada ocenjujem tuđe, pa naknadno iznesem svoje argumente.
Sem toga mi je interesantno da svaki dan pogledam kako je koji rebus na kraju prošao, ko mu je autor, kako sam ga ja ocenila itd. Ne znam kako je vama, ali ja se dobro zabavljam. :D