субота, 20. март 2021.

ANAGRAMIRANJE (5390)

Emilija Bunjac

16 коментара:

Luka је рекао...

Fernando Tores

Slavko Bovan је рекао...

Si.

Miroslav Cvetković је рекао...

TROFEJNI DRES, TROFEJNI SPORT, TROFEJNI KLUB...
Ovo se uči u osnovnoj školi.

Emilija је рекао...

Enigmatika si dozvoljava i oblike koji nisu u duhu pravopisa („licentia enigmistica“). "Velemajstoru" ti si još uvijek u osnovnoj školi!

Slavko Bovan је рекао...

Emilija, ovakav komentar je nepotreban.

Za objavu je uvijek kriv glavni urednik. Dakle, kriv sam, ali ne žalim što sam ga objavio. Sve ima svoje "zašto" na TIO, a već sam se umorio da objašnjavam svoje razloge. Pošto praćenje TIO nije zakonska obaveza, svima kojima se sadržaj ne dopada, neka slobodno kliknu na daljinski i isključe.

Hajro је рекао...

Idemo se, za promjenu, ponavljati, copy paste, lakše je:

"Istovremeno mislim da počesto sami potcjenjujemo ovo što radimo, sami obesmišljavamo značajne napore i potencijale propuštajući da ozbiljnom kritičkom riječju i hobističkim i zanatskim zajedništvom promoviramo ozbiljnost i kvalitet."

Može i mali dodatak: "ne može pare i jare"

Srdačan pozdrav Slavko, poslaću štogod nostalgično.

Mandrak је рекао...

Ne znam ko je Emilija, samo sam primetio da pravi vrlo lepe anagrame.
Ali znam ko je ovaj gore, on nije mnogo odmakao od tog 5. razreda, ali je zato poznat po nekakvom zlatnom peru koje su mu dodelili oni koji uopšte ne razumeju jezik na kome je sastavljao, i to za hiperprodukciju u enigmatskoj zbirci smeća pod imenom Eureka (valjda je te godine bio red na nekog njihovog saradnika, pa su od najgorih odabrali najmlađeg :D).
Ne primaj k srcu, Emili, ne možemo mi obični smrtnici da budemo uvek po ukusu međunarodnih laureata tog kalibra. :)

I uzgred, uopšte nije sigurno da neodređeni vid prideva trofejni ne postoji. U teoriji, nema razloga za odbacivanje. Ne bi bilo dobro: trofejan rog, a onda ni trofejan pištolj, trofejan sportista itd. jer su te sintagme standardizovane, dok trofejan dres ne zvuči nemoguće. Bar meni deluje prihvatjivo, možda zato što me ne opterećuju ni škola, ni zlatno pero. :)


Miroslav Cvetković је рекао...

Ne znam kakve veze ima "Zlatno pero" sa neodređenim pridevima, ali znam da je Mladen Marković, enigmatski mađioničar hiljadama milja ispred mene. Naravno, daleko za njim su i Branko Lipanović, Boško Petrović, Boris Antonić, Dinko Knežević i mnogi drugi koji su po istom kriterijumu dobili ovo priznanje: "valjda je te godine bio red na nekog njihovog saradnika".U " enigmatskoj zbirci smeća pod imenom Eureka" sarađivali su i pomenuti Boško Petrović i Dinko Knežević, ali i: Petar Bizumić, Miodrag Tošić, Slavko Bovan...

Mandrak је рекао...

Nema neke veze, samo htedoh da naglasim koliko je mc trofejan (ha, eureka, glupo zvuči: koliko je trofejni :D) i s tim u vezi, koliku težinu ima njegovo dociranje. Zlatnu i međunarodnu, brale. :)

I, ne, ne... Niko od navedenih dobitnika nas ne bombarduje po 3-4 puta godišnje podsećanjem na svoju kosmičku nagradu, a i ne verujem da su njihova zlatna pera baš toliko zlatna kao mc-ovo. :)

A to što su svi sarađivali sa Eurekom, ne čini je manjim smećem. Gro sadržaja svakog pojedinačnog broja (bez ijednog izuzetka) činio je pravi, pravcati enigmatski šund, a sporadično učešće ovog ili onog pojedinca nije moglo mnogo da podigne standard (btw, Boško je uređivao 4 strane u jednom periodu i verujem da nije mnogo ponosan na to učešće).

Miroslav Cvetković је рекао...

Ima još mesta sa dosta "pravog, pravcatog enigmatskog šunda", ali ih iz nekog razloga ne pominješ :)

Slavko Bovan је рекао...

Smatram da je ovdje bilo dovoljno napisati: "Jezički je ispravno TROFEJNI".

Sve ostalo (osnovna škola, "velemajstor", zlatno i srebrno pero, šund, nešund,...) je nepotrebno i milion puta prežvakano.

Evo već u 11 sati (za 20 minuta) imaćete priliku da komentarišete (negodujete) na primjeren način. Pošto sam ja autor anagrama koji slijedi, spreman sam da istrpim svaku kritiku pa i najoštriju.

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

Milenko, ako se ne legtimišeš u roku od 15 minuta na mail (vidi lijevona blogu) ode tvoj komentar u korpu jer mi je vrlo sumnjiv.

Slavko Bovan је рекао...

Prošlo 15 minuta.

Kao što sam i pretpostavio komentar nije napisao nikakav Milenko.

Анониман је рекао...

FOR (i) SEDE NA TRON!

Stipan

Mandrak је рекао...

I da je trofejan neispravno, a diskutabilno je, nije bilo potrebe da zlatni mc na tako drzak način prosvećuje autorku, blogogazdu i sve ostale.
Ja obično reagujem na drskost i glupost, anagrame ređe kritikujem.