уторак, 30. март 2021.

DRŽITE SE!

Kovid opet divlja! Prethodnih nekoliko dana (desetak dana) stigle su do mene vesti da je više dragih kolega, posetilaca ovog bloga, u borbi sa virusom...Jedan od njih je dobio potvrdu da se izborio, a supruga se dobro oporavlja, jedan je u bolnici- kaže bilo je "čupavo" ali sada sve ide u dobrom pravcu, jedan je po drugi put u borbi sa kovidom, ali ovoga puta je na kućnom lečenju, jedan sa suprugom terapiju (i mirovanje) provodi u porodičnoj atmosferi sa još nekoliko članova porodice... Previše dragih ljudi u istom momentu s istim problemom. Moramo biti zabrinuti, ali takođe, moramo biti optimisti.

Taman sam se spremao da objavim jedan post podrške za sve njih kad mi (malopre) stiže poruka iz BiH da imamo još jednog kolegu u bolnici. Javlja mi da je "zaradio" upalu pluća.

Svim znanim i neznanim kolegama i posetiocima bloga koji su u borbi sa virusom želim sve najbolje. Nadam se brzom oporavku, pa da ubrzo budu aktivni na blogu (Svi do jednog su mi javili da u izolaciji ili samoizolaciji stalno prate TIO). Hajde da im svi zajedno damo podršku.

34 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Ja sam se ˝čuo˝ sa ovim kolegom koji sa suprugom provodi terapiju i mirovanje u porodičnoj atmosferi i za sada je valjda sve u redu, ali bolest je nepredvidljiva i nema opuštanja.

U ovim vremenima, enigmatske revije i blogovi posebno dobijaju na značaju, ljudi lakše podnose razna ograničenja, malo se zabave i čuvaju mentalno zdravlje. Eto i enigmatika daje svoj doprinos u borbi protiv ove pošasti.

Zdravi neka se paze, a bolesnima želim da što pre ozdrave.

Belirac је рекао...

Članovi EKK-ija iz Belog Manastira i Osijeka daju podršku svima koji se bore s koronavirusom i žele im da ga pobijede što prije i sa što manje posljedica.
U našem kraju epidemija je malo splasnula, ali se to može vrlo brzo promijeniti ako se ljudi previše opuste. Vakcine nema dovoljno, a i mnogi se dvoume da li da se cijepe. Nažalost, kraj ovoj pošasti još nije na vidiku...

Zdravko је рекао...

Držite se poštovane i drage kolege!
Nije baš bezazleno, naročito za nas "malo starije". Tako kažu stručnjaci.

I ovdje je povećan broj inficiranih. Počelo je od juga Norveške i proširilo sa na srednju Norvešku (ja to doživljavam tako, iako se ovo područje zvanično naziva Nord Norge, što znači "Sjeverna Norveška"). Ovdje su baš danas donijete nove pooštrene mjere.

Hajro је рекао...

Žao mi je zbog vijesti o bolesnim, podrška, držite se...

S druge strane, hvala Slavku i drugima koji promoviraju ozbiljan pristup. Vjerujem da je najbolji pristup čuvati se i shvatiti super ozbiljno, a priče, teorije, dileme, logične i one druge, ostaviti po strani ili daleko iza na listi prioriteta. Ja sam jučer dobio vakcinu no nemam namjeru bitno mijenjati dnevnu rutinu, čuvaću se kao i prije. Svakom je njegova muka najteža, stariji su više isprepadani, mlađi više frustrirani i sve tako... svi dugujemo sebi i drugima ozbiljnost i oprez.

Koronoaenigmatika je naš odgovor na izazove novog nenormalnog, normalno je da se družimo i podržavamo.

Boris Antonić је рекао...

Svim inficiranim kolegama šaljem najbolje želje za što brži oporavak.

A svi ostali nemojte biti kao Zlatan Ibrahimović, koji je rekao otprilike ovako: "Šta virus? Ako ne dođe on k meni, doći ću ja njemu, pa ćemo da se vidimo."

Na kraju da popravite raspoloženje evo jedna parodijska pjesma Stanislava Vinavera s naslovom "Virusi i mikrobi" iz zbirke "Alajbegova slama".

Virusi i mikrobi,
Marš trećim korakom u pustinju Gobi.
Mikrobi i virusi
I sitni oblaci cirusi
I beli leptirusi
Sve ste papirusi.

Slavko Bovan је рекао...

Širimo pozitivnu energiju!
Očekujem brzo javljanje kolega sa izvještajima da su potpuno zdravi.

N. Petkovski је рекао...

Evo, iz Makedonije stiže velika i iskrena podrška bolesnima da što pre ozdrave, a zdravima da sačuvaju zdravlje.

Čuvajmo se ljudi, ovo nije za podcenjivanje. Evo, u Makedoniji se rasplamsao engleski mutant virusa, broj zaraženih i umrlih je porastao, vratio nam se policijski čas, vakcina nema ...

Анониман је рекао...

Ja sam jedan od zaraženih K-19. Čuvali se javno, ali porodična kovid zaraza nas iznenadila. Kći sa posla donela virus, a mi od nje. I sada, šta će biti -biće. Supruga i ja dobili terapije, redovno uzimamo lekove, savete poštujemo i normalno, nadamo se najboljem.
Kolegama koji su mi dali moralnu podršku iskreno cenim i najsrdačnije se zahvaljujem i nadam se brzom oporavku. Sada mogu glasno i više puta da ponovim, ČUVAJTE SE LJUDI, vodite računa, stanje nije za zbivanje šala na račun K-19. Neka ide u tri pravca momentalno.

Belirac је рекао...

Naša podrška i "žrtvama" porodične kovid-zaraze! I mi se nabamo brzom oporavku.

Zdravko је рекао...

Kolega, uspješan oporavak!

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

Prethodni komentar je izbrisan (iako mu ništa nije falilo osim potpisa) dok predzadnji nepotpisani komentar neće biti obrisan jer se pisac prijavio mejlom administratoru,

Slavko Bovan је рекао...

Stižu poruke od kolega kojima dajemo podršku. Javljaju da je stanje zadovoljavajuće.

Svetlana је рекао...

Svima želim uspešan i što brži oporavak! Pozdrav svima vama koji trenutno muku mučite sa virusom, a vi zdravi, čuvajte se što više možete.

(Jedino ne razumem što svi žele da budu anonimni. Pa nije nikakva sramota biti zaražen.)

Анониман је рекао...

Komentar je moj i zaboravih se potpisati.RankoN

Zdravko је рекао...

Svetlana, svako (izuzev rijaliti-osoba) ime inertno pravo da se izjasni ili ne izjasni o svojoj bolesti, i kome da to kaže. Taj koji je bolestan, "nije mu ni do njega", ne zna šta će biti, da li će napustiti svoje najbliže, da li će ozdraviti.

Zdravko је рекао...

Ranko, drži se. Ti ćeš to prevazići :-) Sve najbolje!

Анониман је рекао...

Ponoviću komentar kao odgovor Zdravku koji očito pretpostavlja da sam "koroniziran".Dakle u komentaru sam preporučio svima da se pokušaju zaštititi od virusa i mikroba koloidnom srebrnom vodom.Koristim je već nekoliko godina i na viroze sam zaboravio iako su me svake godine gnjavile.Sve to kažem jer čitam i vidim da ova zbrzana cjepiva izazivaju gomilu neželjenih efekata.Pozdrav!RankoN

Zdravko је рекао...

Ne znam više šta je izbrisano...
Izvinjavam se kolegi Ranku ako sam pogrešno protumačio prijašnje komentare.

Pozdravljam sve kolegege
Držim palce za sve oboljele :-)

Nedjeljko Nedić је рекао...

Svima bolesnima želim brz oporavak. Imam i nekoliko poruka koje bi mogle biti krivo shvaćene pa ih nisam napisao.

Hajro је рекао...

Nepisanje, kao i pisanje, podliježe tumačenju..., a mišljenja su ionako najčešće već formirana u skladu sa svim i svačim, počesto najmanje onim što je ovdje napisano ili što je lako dokaziva istina. Dakle, opusti se i napiši sve što bi, po svojoj savjesti, želio reći našem publikumu. Enigmati nisu mlađahni i neiskusni, naprotiv.

U svim oblastima života korona će, uticajem na baš sve, obezbjediti bezbroj tema za naučnu i svaku drugu obradu. U našoj enigmatici, koliko znam, imamo pozitivan uticaj na tiraže i višak slobodnog vremena u izolaciji, biće više knjiga i sl. Online opcija prezentiranja, druženja... se nameće... Ne znam je li bilo pokušaja uživo druženja koristeći Zoom i slične aplikacije.

Svetlana је рекао...

Zdravko, naravno da svako ima pravo na to da odabere da li će i kome reći. Samo mi je bilo čudno da baš niko ne želi to da kaže na blogu, a poznato je da 100 ljudi ima 100 ćudi. Možda bi nekom godilo da se pojada i dobije podršku od svih nas, a zbog nekog razloga se snebiva to da učini.

Važno je misliti na to, da 80% ljudi (pa i onih starijih) bolest pregrmi prilično lako i ne treba odmah misliti na najgore, to samo odmaže i produžava bolest.

Анониман је рекао...

Hvala vam svima na podršci.
Ja sam prošao 20-o dnevno lečenje, sa 6 ubitačnih bolesničkih dana. Nisam išao u bolnicu već sam se lečio kod kuće. Danas sam formalno zdrav, ali nemam kondicije, malaksao sam, pa krećem u novo oživljavanje. Zarazio sam i suprugu, i ona je blizu ozdravljenja, ali kod nje to traje nešto duže.

Proteklih dana, kada mi je bilo bolje i kada sam se rešio temperature testirao sam se sastavljajući anagrame, mogli ste ih rešavati. Sada već imam više koncentracije pa završavam knjižicu o anagramu, valjda će se odštampati u aprilu/maju.

Čuvajte se, nije ni malo bezazleno, sve se brzo menja, a kada ide na bolje ne znate koliko dugo će to trajati. Posebno se ne zna kakve posledice mogu biti. Nadam se da neće biti komplikovane.

Pozdrav svima,
Dinko

Hajro је рекао...

Bravo Dinko, potpuni oporavak vam svi želimo.
Nadam se da te nismo nervirali pametovanjima na temu tvoje odluke o zbirci anagrama:)

Belirac је рекао...

I mi se radujemo što je Dinko prebrodio koronu i što se i Vera približila izlječenju. Čujemo da postkovid-sindrom može potrajati mjesecima, ali uz anagrame i druge enigme to će se sigurno skratiti, a posljedice će biti manje.
Svako dobro vam želimo, kao i ostalim oboljelim kolegama i njihovim porodicama.

Slavko Bovan је рекао...

Najnoviji zdravstvei bilten: Dvojica (da ja znam) kolega su još u bolnici. Dugo! Predugo! Prema pouzdanim informacijama bilo je čupavo, ali kriza je prošla. Pitanje je dana kada će nam se javiti od kuće. S nesprpljenjem čekamo dobre vijesti. Danas i juče sam se dopisivao s njima. Biće dobro! Još malo pozitivne energije za njih.
Svi ostali - čuvajte se!

Belirac је рекао...

Juče sam i ja dobio poruku od kolege koji je još u bolnici. Nije se javljao od 13. marta. Kaže da je bilo gadno, ali sada sve ide na bolje. Njemu, a i drugom kolegi koji je u bolnici te onima koji se liječe kod kuće želimo da se što prije potpuno oporave.

Belirac је рекао...

I još jedno pitanje: da li se neko od kolega enigmata vakcinisao / cijepio protiv korone?

Анониман је рекао...


Gordana i Vladimir Šarić su revakcinisani pre 25 dana.
Dobro smo i pridržavamo se svih preporuka (maska, dezinfekcija, pranje ruku itd.). LJUBAN DRAKULIĆ JE JAVIO DA JE VAKCINISAN ALI JE BOLESTAN I VEZAN ZA KREVET NEZAVISNO OD KORONE.
SVIM KOLEGAMA ŽELIMO DOBRO ZDRAVLJE A OBOLELIMA VRZO OZDRAVLJENJE I OPORAVAK.

Vlagor

Dejan Minić је рекао...

U Srbiji i dalje možete birati jednu od četiri vrsta vakcina. Anđela i ja smo primili obe doze fajzer-biontekove vakcine (24.02 i 17.03.). Zaštitili smo zdravlje i spremni smo za neko buduće putovanje.

Nisam se nešto pazio ni pre ni posle primanja vakcine, živim i radim skoro pa normalno ovih godinu i kusur dana. Smatram da je pandemija još na početku i očekujem njeno trajanje bar još nekoliko godina, a ako se ljudi masovno ne vakcinišu, možda znatno duže.

Svetlana је рекао...

Uh, ova dvojica su baš dugo u bolnici. Nadam se da su i oni sa kućnog lečenja bolje/ozdravili.
I ja sam se vakcinisala.

Andon Koloski је рекао...

Podatak više.

Ničim izazvan, u novembru prošle godine, na svojoj koži osetio sam moć korone.Osećaj je bio različitiji (lošiji,mučniji) od temperature kod običnog gripa.
Tačnije, 4 dana imao sam temperaturu T = 38,5°.Zatim još 3 dana T=37,5 °C od podne do jutra.Lečio sam se u (samo)izolaciji, doma.
Hvala dežurnim doktorima Vesni, Lidiji, medicinskom personalu , koji su utvrdili virus kod mene i prepisali pravovremenu i učinkovitu terapiju. Zatim bilo je 2-3 nedelja post-kovid period u kom se organizam vratio u redovito stanje.Nakon 4- 5 meseca od tada, lično zdravstvena situacija mi je bolja(!) nego pre pojava korone u mom organizmu.
Nisam se vakcinisao, a kad' ću - ne znam
Puno sreće svim (ne samo enigmatima) koji, na jedan ili na drugi način, se bore protiv korone!

Luka је рекао...

Svim 'koroniranim' želim brz oporavak, a onima u bolnici što skoriji izlazak i pridruživanje najmilijima.

Slavko Bovan је рекао...

Hajdemo još jedan krug.
Danas Najbolja Od Svih Žena danas testirana i pozitivna. Otišla preventivno (nema nikave simptome) i dobila 15 dana izolacija, a samim tim i meni je određena izolacija. Dakle, Bovani ponavljaju proceduru od decembra.