уторак, 23. март 2021.

ANAGRAMIRANJE (5399)

Stipan Medo

6 коментара:

Анониман је рекао...


Rešenje: BRANISLAV CIGA JERINIĆ

Vlašar

Slavko Bovan је рекао...

Da.

Z.Tacić је рекао...

GLAVNI SCENARIJI BRAĆI.

Анониман је рекао...

Meni se čini da bi ovaj anagram bio bolji da je s izmenom:
VI SRBIN: GENIJALAC I CAR! (C=Ć)

Genijalac i ćar mi ne idu zajedno, možda u nekoj kombinaciji, ĆAR GENIJALCA.
CAR je odavno odomaćeno kao pozitivna titula za drage i uspešne ličnosti.

Dinko

Zdenko је рекао...

Zamjenom slova uvijek se mogu dobiti efektnije kombinacije. Anagrami sa dvostrukom ili trostrukom izmjenom bili bi još efektniji, ali ne vidim smisao toga, jer to više nisu anagrami imena i prezimena te osobe.

NAJVEĆI SRBIN IGRA LICA!

Mandrak је рекао...

Jedan kolega je pre par godina objavio celu celcijatu knjigu sa preko 200 ličnosti čija je imena premetao bez izmena. Da je menjao po jedno slovo, možda bi napravio 2 - 3 kvalitetna anagrama, a ovako je imao samo 200 i kusur neuspelih pokušaja.

Htedoh reći da je bolje napraviti 1 dobar anagram sa izmenom nego 200 loših bez izmena.

Nedavno sam premetao Hansa Kristijana Andsersena i stigao do: SNIH JEDAN PREKRASNI SAN. Zaključio sam da bolje ne bih mogao i da nema potrebe za daljim mrcvarenjem, pa sam u štampu poslao anagram sa izmenom (P = T).