уторак, 23. март 2021.

REBUSANJE (4391)

Gojko Mandić

5 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Biće vam drago da znate - Danas smo Gojko i ja razmijenili nekoliko poruka. Javlja da oporavak ide dobro, očekuje da uskoro ide kući...Prati TIO i još dva bloga i sve nas pozdravlja.

Pozdravljam ga i uz ovaj rebus koji je izgleda mali problem za rješavače.

Slavko Bovan је рекао...

Mene je uhvatila neka "neradica". Danas sam imao neke vanredne obaveze pa mi je glava ovolika (pokazujem širom raširene ruke oko glave). Planirao sam da večeras pripremim neke pristigle priloge za TIO i malo se relaksiram, ali već dva sata izmišljam razloge da besposličarim (te kafa, te fudbal na TV, te da gricnem nešto, te da pročitam šta ima na internetu...".

Moraću nekako da se natjeram jer ima nekih stvari koje treba tempirati za sutra. Dajte neku motivacionu poruku.

Božo је рекао...

Gojko me zamolio da pomognem u njegovo ime.
Postavka: 4-4,6

Svetlana је рекао...

Ima jabuka Radan (dani maja, bukara)

Gojko, i ja te pozdravljam. Držim palčeve da te što pre puste da ideš kući.

Slavko, evo motivacione poruke - Lati se, da ne moraš više da misliš na to! :D

Бранислав Никић је рекао...

Dve poruke u stilu Alana Forda:
- Ko radi ne boji se dosade!
- Ko jede ne boji se gladi!