уторак, 27. април 2021.

ANAGRAMIRANJE (5491)

Emilija Bunjac

6 коментара:

Luka је рекао...

Šukrija Pandžo

Анониман је рекао...

Meni se čini da je teško naći bilo kakvu vezu između RADŽINOG POKUŠAJA i književnika ŠUKRIJE PANDŽE!

Sve sam se nadao da smo ovakve anagrame ostavili u proteklom vremenu!

Cenim Emilijinu veštinu i želju da sastavlja anagrame na često korišćene teme, te da iznalazi varijante koje do sada nisu korišćene, ali Pandžo ne spada u tu kategoriju, jer do sada nije anagramiran! Verovatno sa razlogom, jer se ne može sastaviti dobar anagram, a sam književnik nije preterano poznat.

Dinko

Z.Tacić је рекао...

JAPUNDŽA? KOŠIR?

Luka је рекао...

Slažem se Dinko, ja sam ga jednostavno izguglao!

Zdenko је рекао...

PROKUŠAJ I DŽAN!

džan - duša, život

Zdenko је рекао...

DŽARNU AŠIK POJ!