петак, 21. мај 2021.

BORISOV UVODNIK

Kvizorama 1517, 22.05.2021.

Prilog: Branko Milovanović
 

6 коментара:

N. Petkovski је рекао...

DIEGO SIMEONE

N. Petkovski је рекао...

A drugi trener je ŽOZE MURINJO, ali ne vidim kako su u vezi ova dva trenera u ovoj asocijativki.

Marko Mihaljević је рекао...

Netko tko sam sebi da nadimak "The Special ONE" mora da ima veliki "EGO".

Lp
Nikola

N. Petkovski је рекао...

Naravno, naravno, ali se toga nisam setio. U svakom slučaju bravo za Marka - vrlo domišljato.

Josip Kojundžija је рекао...

EGO ONE... koliko znam u Romi je trener Paulo Fonseca, Portugalac... (jedino, ako se u međuvremenu nije promijenio trener) ... Pa moram priznati da i ja ne prepoznajem nikakvu vezu, odnosno asocijaciju u slovima EGOONE....

Marko Mihaljević је рекао...

Davno sam ovo poslao. Već sam i zaboravio kad je to bilo. Moja je ideja bila ovu što sam naveo (za ostalo nisam zaslužan)

Lp
Marko