среда, 5. мај 2021.

MARKOVE OSMICE


11 коментара:

Hajro је рекао...

Bravo za Marka, kreativni izazov šljaka kod moćnog kreativca.

Mandrak је рекао...

A, javlja mi se da sam ovo ja inspirisao. :)
Samo nije Euterpa, rudokopi su. :)

Marko Mihaljević је рекао...

Mali otklon od rutine.

Poluozbiljni rad sa "suludim" pojmom u sredini križaljke. Da mi je samo naći "krivce" koji su mi dali ideju za ovaj pothvat :))

Marko Mihaljević је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
Marko Mihaljević је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
Marko Mihaljević је рекао...

čudna neka pojava, katkad mi triplicira poruku kad je šaljem preko mobitela.

Hajro је рекао...

Možda su tri krivca, tri dužnika, ja s zadovoljstvom prihvatam svoj dio.

Nisam još riješio ali vidim popis pojmova, može biti nekakvo "mjerilo", referentno polazište ako se desi natječaj, naravno s novim radovima koje bi bili objavljeni na papiru. Za koji dan šaljem Matine osmice iz Kviskoteke, ima još par komada iz Orbisa, Miroslav ima nekoliko svojih...

Marko Mihaljević је рекао...

zaboravio sam upisati još jednu šesticu - REBUSI (pojmove od 4, 3 i 2 slova nisam stavio na listu, da se ipak malčice pomučite)

Luka је рекао...

Nije upisana ni 6-ica NOSILA!!!

Marko Mihaljević је рекао...

Sad smo te otkrili, uspio si riješiti križaljku :)

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.