понедељак, 23. август 2021.

REBUSANJE (4527)

13 коментара:

Aljoša Vuković је рекао...

Ko li caru diriguje?

IlijaO је рекао...

A tko li je na slici Rudolf Valentino ili Rudi Čajavec? Mislio sam reći- ne možemo tek tako ubacivati izmišljene ili kvazi nadimke ili zvati ih od milja, odnosno- ovaj tip nikada nije bio Rudi....

Aljoša Vuković је рекао...

Sa zida si skinila
sliku svoga sina,
misto njega stavila
Rudi Valentina.

Ovo je tekst pisme koju su šibenski težaci pivali po tovernama. Ne znam jel Rudolfu bio nadimak Rudi, ali evo, ovo iznosim kao podatak.

Slavko Bovan је рекао...

BEBI DOL - RUDI (HQ Stereo Sound)
BEBI DOL - RUDI (HQ Stereo Sound) - YouTube
https://www.youtube.com › watch
Текст
O, Rudi, ne daj me, ne daj
O, Rudi, sad uz mene budi
O, Rudi, hajde pomozi
Makar zapreti im ti da budu bolje
Seikov sin, to znam
Opet vara me sad
U satouru svom on je sa njom
Kad zvezde dadose znak
O, Rudi, zar si samo ti kog sanjam ja
I samo san mi snage da
Samo ti kog sanjam ja
I samo taj san mi snage da
Ref. 2x
Rudi, zasto se javljas
O, Rudi, samo dok sanjam
Tad kazes mi, bebi, ne budi luda
Idi i spavaj, sad cuvam te ja
O, Rudi, moj Rudi kog znam
O, Rudi, zar si samo ti kog sanjam ja
I samo san mi snage da
Samo ti kog sanjam ja
I samo taj san mi snage da
Ref. 2x
Rudi se budi, kaze slusajte ljudi
Bebi, bebi, bebi, blizu mene budi
Bebi, sad je cas, pravi cas za nas
Ljubav je na potezu, na potezu je strast

Gojko је рекао...

A Rudi Alvađ, glumac?

Slavko Bovan је рекао...

Rudolf Rudi Alvađ (17. juli, 1929, Petrovac na Mlavi, Srbija, - 21. septembar 1988, Sarajevo, Bosna i Hercegovina je bio pozorišni, radijski, filmski i televizijski glumac. Igrao je u niz predstava prvo u narodnim pozorištima Pule i Varaždina, potom u Malom pozorištu (danas Kamerni teatar 55), zatim u Narodnom pozorištu Sarajevo.[1]

Zajedno sa Rejhanom Demirdžićem poznat je u ulogama Mome i Uzeira u humorističkoj emisiji televizije Sarajevo. Po njima je narod dao imena dvojici istih nebodera na Marijin Dvoru, danas UNITIC poslovno upravne zgrade.

Slavko Bovan је рекао...

Рудолф Руди Фелер (нем. Rudolf "Rudi" Völler; 13. април 1960) бивши је немачки фудбалер и фудбалски тренер. Тренутно је спортски директор Бајер Леверкузена.

Slavko Bovan је рекао...

Рудолф Руди Чајавец (Згошћа, код Какња, 1. април 1911 — Кадињани, код Лакташа, 4. јун 1942) био је југословенски пилот и резервни официр југословенске војске. Уз Фрању Клуза један од пионира партизанског ваздухопловства и народни херој Југославије.

Slavko Bovan је рекао...

Suma sumarum, ovo jeste RUDI.
Doduše, ja bih stavio Felera.

Dragiša је рекао...

Već imamo feler!

Dragiša је рекао...

Mislim da bi odlično "sjeo" Rudi Stipković Stip!

ESSA је рекао...

Rudi Garsija, francuski fudbalski stručnjak (Puno ime : Rudi Jose Garcia), bio je trener Rome (2013 - 16), Marseja (2017 - 19), Liona (2019 - 21). :)

Luka је рекао...

Legenda Dinama Rudolf Rudi Belin!