уторак, 31. август 2021.

REŠAVANJE


Prvenstvo Srbije u rešavanju zagonetaka održano je u Lukovskoj Banji. Poredak preuzimam s bloga "Enigmoteka". Za prvo mesto dobio sam pehar, medalju i 2000 dinara.

UKUPNI POREDAK: 1. Slavko Bovan 255 bodova, 2. Sreten Perić 255, 3. Zoran Radisavljević 254, 4. Branislav Nikić 250, 5. Milutin Tepšić 215. 6. Rešad Besničanin 205, 7. Vladimir Šarić 205, 8. Gordana Jovanović Šarić 203, 9. Aleksandar Janković 180, 10. Zoran Milošević 180, 11. Krsta Ivanov 140, 12. Mihajlo Nikić 60.

10 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Zadatke je uradio Dimović. Uz sitne primjedbe (nekih) takmičara, ...npr. na rebus u kome se malinjak nije mogao lako razaznati, opšta je ocjena da su zadaci bili zanimljivi.
Mene su najviše namučili anagrami. Odgonetnuo sam ih, ali jedva. Dobri su anagrami.
Najviše muke takmičara bila je ona LOGOGRIFNA MENJALJKA: BA + MOL + OVČA. Trebalo je naći rijeku. To nisam odgonetnuo.

Slavko Bovan је рекао...

Kakav je bio ekipni poredak, nisam čuo (Bio sam zauzet fotografisanjem).

Slavko Bovan је рекао...

Dok smo se mi takmičili, ostali su proveli vrijeme u šetnji. Kasnije su nam prepričavali da su uživali. Biće dosta fotografija iz Lukovske Banje.

Mandrak је рекао...

Zadaci su malo tra-la-la, upravo sam ih pogledao. Onako, amaterski, toliki je domet autora i bivšeg tzv. predsednika tzv. ESS - a. Valjda će sad ovo drugo tzv. da iščezne (naravno, ako to siva eminencija od stotinu ljeta dozvoli).

Magični kvadrat valjda počinje sa ATAPASK, to baš i nije ispravna reč (kao ni antidinik u skandinavci). Rešio sam čak i kriptogram, sebe iznenadih (samo globus ne krije pticu).
Valjalo bi naredni put naći nekog ozbiljnijeg autora, ipak je to SES, ne enigmatski sureti sela.

Slavko Bovan је рекао...

Kako GLOBUS ne krije pticu? GOLUB + S.

Mandrak је рекао...

Jes bre. Pa onda svuda ima po jedna ptica: vrana, čaplja, golub, čiopa i trčka. Možda treba izbaciti selicu (ne razumem se ja mnogo u kriptograme).

Slavko Bovan је рекао...

Slova koja ostanu čitana redom odozgo daju naziv ptice.

Mandrak је рекао...

Ah, to li je. Super, sad br znam da je sve u redu sa mnom, dosad mi je svaki kriptogrm bio nerešiv. :)

Slavko Bovan је рекао...

Ona tajanstvena reka je SMOKOVKA (BA + MOL - OVČA).

Sa interneta: Rečica na Kopaoniku, po imenu Samokovka, dobila je ime još u doba Rimljana. Legenda kaže da je ovde nekada radila mašina koja je uz pomoć snage vode odvajala zlato i gvožđe iz rude. Pošto je mašina sve sama radila, a pri tome je stalno kovala, reka je dobila ime Samokovka.

Luka је рекао...

jedna morska čestitka medaljašima, a posebno onom "najvišem"!