среда, 13. септембар 2023.

ANAGRAMIRANJE (7210)

 

6 коментара:

Aljoša Vuković је рекао...

Ne dirajte u moje krugove!

Sjajna premetaljka

Slavko Bovan је рекао...

Malo je drugačije.
Dinko je uz anagram poslao:
Napomena: Ova latinska sentenca je prevedena na više načina. Na internetu se pored ove verzije može naći i NE KVARI MOJE KRUGOVE, NE DIRAJ MOJE KRUGOVE, NE DIRAJTE MOJE KRUGOVE, NEMOJTE DIRATI MOJE KRUGOVE…

Ja sam anagramirao i kraću verziju NE KVARI MOJE KRUGOVE i našao tri dobra nagrama:
УМРЕ ГЕНИЈЕ - КРВ ОКОВА!
КО КРВАВО УМРЕ? ГЕНИЈЕ!
ЕУРЕКА! МНОГО ЈЕ КРВИ! +В

Анониман је рекао...

Nešto ne štima u anagramu.
Stipan

N. Petkovski је рекао...

NEMOJ KVARITI MOJE KRUGOVE

Анониман је рекао...

Tako može.
Stipan

Z.Tacić је рекао...

UJEDNO KVARE GEOMETRIJU.
( Ne dirajte u moje krugove )
RUKA DVOJNE GEOMETRIJE
( Ne dirajte moje krugove )