уторак, 6. септембар 2016.

NOVI ČLAN EKK

U klupsku evidenciju pod brojem 77 danas je upisan Milorad Bibin iz Zrenjanina.

Danas mi je stigla poveća koverta, a u njoj pismo:
Poštovani gospodine Slavko!
Kao prvo, dozvolite da Vas puno pozdravim kao i sve članove EK "Kikinda" koje mnoge znam preko dragi nam časopisa i enigmatskih takmičenja. Moram ponovo da vam čestitam na duplom osvajanju nagrada na enigmatskim takmičenjima. Ja trenutno nisam član ni jednog enigmatskog društva ali bih želeo da me primite u vaše udruženje. Kao ulaznicu u vaše društvo šaljem nekoliko mojih radova iz enigmatike i verujem da će mi oni širom otvoriti vrata među prijateljima i autorima enigmatike. Pošto živim i radim u Zrenjaninu bilo bi mi drago da se i moji radovi ponekad nađu na stranicama ovog našeg prepoznatljivog i rado čitanog lista. Do čuvenja i sledeće pošiljke primite puno pozdrava od Bibin Milorada iz Zrenjanina.

Biografija:
Milorad Bibin je rođen u Melencima 26.03.1951. godine. Po zanimanju je mašinski tehničar. Od 2013. godine je u penziji. Živi i radi u Zrenjaninu. Pored enigmatike uspešno se bavi pisanjem pa je do sada objavio 5 knjiga aforizama, 3 knjige poezije za decu, knjigu pesama, knjigu haiku poezije i knjigu kratkih priča. Za svoje priče, pesme i aforizme je na književnim konkursima u zemlji i inostranstvu više puta nagrađivan. Uspešno sarađuje sa nekoliko radio stanica, časopisa i novina.

U koverti je priloženo i 50-60 enigmatskih priloga, kao i knjiga aforizama s posvetom. Neki od enigmatskih priloga biće objavljeni na ovom blogu i u "Zrenjeninu", o knjizi će više reči biti sutra, a kolegi Bibinu želim dobrodošlicu u EK "Kikinda"

21 коментар:

Slavko Bovan је рекао...

Gojko Mandić je dobio pojačanje u EKK.

Slavko Bovan је рекао...

Na povratku iz Čačka, Zlatan, Vanja i ja smo malo "pretresali" banatsku enigmatsku scenu i pominjali smo Stanislava Lukića i Milorada Bibila. Mora da je tada kolega Bibin žestoko štucao, čim ubrzo stiže ova (i ovakva poruka). Važno: Prvi kontakt uspostavljen je pre jedno 7 dana kada je stiglo prvo pismo, a nakon njega i moja poruka koja je otišla u pravcu Zrenjanina. Nadamo se da će se član broj 77 priključiti veselom društvu za Dane ludaje.

Interesantno je da u Leksikonu srpskih enigmata stoji "Ne pripada nijednoj enigmatskoj asocijaciji i ne učestvuje na enigmatskim skupovima i takmičenjima".

Prvi dio dečenice iz LSE smo pobedili, a sada imamo zadatak da anuliramo celu rečenicu (za Dane ludaje).

Željko Marković је рекао...

EKK se pojačava. Pitam se hoće li biti mesta za mene?

Gojko је рекао...

Tako je Slavko,mada ima još enigmata koji pišu aforizme.Milorada ne znam lično,ali "znam" ga dobro.Dobro nam došao.Pa,kad smo kod A-aforizma,evo i A-anagrama...

I MI NA BILBORD

Slavko Bovan је рекао...

Izvod iz pravilnika o prijemu novih članova:
1. EKK nikoga (baš nikoga) posebno ne poziva u članstvo, ali rado prima sve koji se sami jave.
2. Dovoljno je izraziti nedvosmislenu želju za prijem (Izjavom: "Želim da se učlanim u EKK". Tom prilikom dostavljaju se osnovni podaci: Ime, prezime, datum rođenja, adresa, telefon, eventualno članstvo u drugim klubovima. Može i na mail koji stoji u levom stupcu).
3. Postoje dve vrste članstva:
a. Članovi EKK koji su članovi i ESS (plaća se članarina 300 dinara godišnje savezu)
b. Članovi-prijatelji. Ne plaćaju članarinu ali VAŽNO: obaveza je učešća u makar jednoj aktivnosti kluba u kalendarskoj godini.
I a. i b. su ravnopravni članovi EKK s tom razlikom da a. imaju pravo učešća na takmičenjima u okviru ESS u narandžastom dresu i imaju pravo odlučivanja u organima EKK. Sva ostala prava (i obaveze) su izjednačeni.

Danas je jedan ugledni srpski enigmata najavio da će "molbu" za prijem u EKK (kao član-prijatelj) uputiti nakon Dana ludaje.

Slavko Bovan је рекао...

Imamo mi još pisaca aforizama u EKK, ali Gojko i sada Milorad Bibin prednjače po produkciji.

N. Petkovski је рекао...

Kladim se da niste znali da sam i ja nekoć pisao i objavljivao aforizme. Evo vam nekoliko od njih:

1. Brak je kao narudžbina u restoranu - verujete da ste načinili pravi izbor, sve dok ne vidite šta su dobili za susednim stolom.
2. U seksu je kao u ratu. Krv proliju nevini.
3. Ljudi se dele na razne načine, ali se množe samo na jedan
4. Tera vodu na svoju vodenicu. Melje gluposti
5. U životu je sve moguće. Pa čak i smrt!

Bilo je to ranije, ali sam odustao jer se od svake dosetke ili vica koje čujete može napraviti aforizam. I ja sam ih tako pravio naročito posle nekog dobrog vica kojeg sam čuo, ali sam uvideo da i drugi tako rade i da su mnoge viceve ili cake koje sam ja pričao, naknadno osvanule u novinama kao nečiji aforizmi. Dakle i ja sam "plagirao" i mene "plagirali". Nije čudo da je i neki od gore navedenih aforizama ili slično njima neko ranije već "objavio".


Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
IlijaO је рекао...

Ja, eto, nešto nisam aforističan, ali nudim vic za dobro jutro:
Položi žena vozački, namoli muža da ona vozi, pa kad udari prvi auto reče:
"JEBO TE ONAJ ŠTO TI DADE DOZVOLU . . . "
Ona uzvraća:
"JEL MISLIŠ DA NIJE . . . ! ! "

A ovo je večernji:

-Pet kutija kondoma, molim.
-Hoćete škarnicl?
-Ne treba, cura izgleda sasvim OK....

Анониман је рекао...

Још само да нам појасниш шта је шкарницл?
Никола

Miroslav Cvetković је рекао...

Paper bag :)

Анониман је рекао...

Тако МИрославе, говори српски да те сав свијет разумије!
Никола

IlijaO је рекао...

Glavno da za kondome ne treba prijevod!

Sneška је рекао...

Pozdrav za Milorada i Nikolu!
ISTINA NIJE NEPRISTOJNA NI KAD JE GOLA!

Анониман је рекао...

Вјерујем да многи нису скужили у чему је штос па ево да појасним:
Понекад се (због овог или оног разлога) на главу ставља, умјесто адекватног предмета, било шта а може и папирна врећица. Некад да се заштити од нечега а некад да се сакрије изглед! Па кад је продавачица упитала да ли жели врећицу тип је одговорио да је цура лијепа и да не треба да јој крије лице!
Е сад знате и шта је фамозни шкарницл! (и чему служи)
Никола

Анониман је рекао...

Aha

N. Petkovski је рекао...

Jos samo da pojasnim da ne bude zabune oko imena Nikola. Ja, Nikola Petkovski se potpisujem ISKLJICIVO sa N. Petkovski. Naravno da postije i druge Nikole.

N. Petkovski је рекао...

U zivotu sam procitao "mali milion" aforizama i slicnih caka, ali mi se posebno dopada aforizam koji je jednom plasirao cuveni Minimaks: "Negde duboko u svakom coveku nalazi se - GOVNO!"

Анониман је рекао...

Никола, не може бити забуне, ја се увијек потписујем ћирилицом!
Никола

Н. Петковски је рекао...

Па и ја понекад нешто напишем ћирилицом (мада ретко) али увек Н. Петковски.

(Ово због свих оних наших имењака који се јављају на блоговима, а има нас баш неколико).

Sneška је рекао...

Dok sam bila dete u mom okruženju koristio se izraz "štanicla" koji je kasnije zamenjen papirnatom kesom.
Pozdrav i jednom i drugom Nikoli zbog onog što pišete bez obzira kako se potpisujete!