уторак, 6. септембар 2016.

STIGLE KNJIGE

Pre izvesnog vremena jedan dragi kolega iz Zagreba zamolio me da mu nabavim dva primerka knjige "Žena i aforizam" o kojoj je bilo reči na ovom blogu (VIDI OVDE). Reče mi da bi bilo dobro da knjige donesem u Široki Brijeg (Jednu za njega i jednu za prijatelja koga, takođe interesove ovakva vrsta knjiga). Odmah sam krenuo u akciju te se javih Marini Raičević iz Bora, koja me uputi na Deanu Sailović iz Sremskih Karlovaca, koja je jedina od 20 dama zastupljenih u ovoj knjizi vršila distribuciju knjiga. Saznajem da knjiga košta 400 dinara. Naručih 3 knjige, i rekoh da mi samo jave kako da platim (pouzećem ili post netom).
Juče zvoni telefon, i javlja mi Deana Sailović da mi javi da je poslala naručene naručene tri knjige i da jednu svoju šalje meni na poklon u znak zahvalnosti za promociju na TIO, te da tri naručene knjige s popustom koštaju 1000 dinara i da je dodatno plaćena poštarina. Zahvalih se na ljubaznosti, te rekoh da ću sutra (tj. danas) poslati post-netom. U daljem razgovoru saznajem da je prvi tiraž knjige rasprodat, te da će biti doštampavanja. Čestitah na velikom uspehu knjige, te pripomenuh za koga idu dve knjige. 
Ubrzo (za 10 minuta) stiže mi poruka: "...s obzirom na lepu želju da "Žena i aforizam" stigne do Hrvatske  insistiram da ove knjige primite kao znak pažnje za Vaš gest". Srdačno se zahvalih i u svoje i u ime onih za koga su knjige namenjene. Izgleda da ove dame nisu samo vredne i duhovite već su i lafice :))) 
Danas mi poštar donese te četiri knjige (Pohvala i za brzu poštu!)
U knjizi "Elektronska ispovedaonica" i posveta za mene. Zahvaljujem i ovom prilikom!
Evo nekih nasumično izabranih aforizama iz ove knjige:
-Narod smo velikog kalibra. Malo, malo pa neko punke!
-Digla sam nos. Uobrazila sam da dobro živim.
-Na tuđim greškama učim. Na svojim briljiram!
-Nisam fatalna žena. Al nafatam nešto s vremena na vreme.
-Ko o čemu, đon o obrazu.

Knjigu  zajedno sa jednim primerkom "Žene..." smeštam u vitrinu sa dragim knjigama, a dva primerka ostavljam na "gomilu" koju treba nositi u Široki Brijeg. (Pronicljivo zaključujem da će o knjizi "Žena i aforizam" biti još reči na TIO, a prognoziram i  objavu u makar jednom listu u Zagrebu).

2 коментара:

Gojko је рекао...

Zahvaljujući ljubaznosti Dragane Pašić,jedne od aforističarke zastupljene u ovoj knjizi i ilustratorke iste,vlasnik sam pomenute zbirke aforizama od o8.o8.o.g.

Unknown је рекао...

Hvala Gojko na pomenu mog imena, kao učesnika karikaturiste i aforističarke u knjizi koja je sigurno došla u prave ruke cijenjenog kolege.