среда, 13. септембар 2017.

JOVANOV SLOGOVNI KVADRAT (100)



BE, BO, BO, GA, GA, JA, JA, JA, KA, KA, LI, LI, LI, LI, MEN, MI, MI, MI, NA, NI, NI, O, O, RA, RA, RA, RA, ŠAN, VAN, VAN
Vodoravno i uspravno: 1. Hiljaditi dio jedinice za električni otpor (mn.) , 2. Pristalica liberalizma (mn.), 3. Veliki kotao (etnol.), 4-6. Enigmatska supruga poznata pod nadimkom "Najbolja od svih žena", 5. Sjevernoamerička rijeka koja povezuje jezera Iri i Ontario, poznata po slapovima, 7. Stanovnica sela Gaboša kod Vinkovaca, 8. "Rekvizit" u narodnoj igri "žabice", koji nakon bacanja treba što više puta odskočiti od vode.
Napomena: Enigmatska supruga, čije ime i prezime u lik treba upisati pod brojem 4-6, biće učesnica 33. SOZAH-a u Belom Manastiru (22-24. IX. 2017).
Autor: Jovan Nedić

10 коментара:

Анониман је рекао...

Čestitka Jovanu na 100. kvadratu.

RE NE GI JO
NE O GA VAN
GI GA TO NE
JO VAN NE DIĆ

PRO VE RE NE
VE SNA NE DIĆ
RE NE GI JO
NE DIĆ JO VAN

BA JO NE TA
JO VAN NE DIĆ
NE NE ČE RI
TA DIĆ RI STO

Milutin Tepšić

IlijaO је рекао...

A hoće li se Milaćin od Krnjaje odvažiti za Beli?

Vesna Nedic је рекао...

Čekamo ga.

Nedjeljko Nedić је рекао...

MI LI O MI
LI BE RA LI
O RA NI JA GA RA
MI LI JA NA BO VAN
GA BO ŠA NI
RA VAN NI ŠAN

Belirac је рекао...

Nedjeljko,
skoro si riješio uklopljene kvadrate. Provjeri slogove!

Анониман је рекао...


Решење уклопљеног јубиларног квадрата:

МИ.ли.о.ми
ли.бе.ра.ли
о.ра.ни.ја.га.ра
Ми.ли.ја.на.Бо.ван
га.бо.шан.ка
ра.ван.ка.мен

Честитамо Белирцу на јубилеју!

Влагор

Belirac је рекао...

Da probamo ovako da bi bilo preglednije:

MI- LI- O-- MI
LI- BE RA- LI
O- RA NI-- JA-- GA- RA
MI- LI- JA-- NA- BO- VAN
-------- GA BO- ŠAN KA
-------- RA VAN:KA MEN

Анониман је рекао...


Čestitka Belircu kvadratom:

U--AN--KA--JO - Grad u centralnom delu Perua
AN-KE--TO--VAN - Anketiran, ispitivan anketom (anketovati/Klaić)
KA-TO--DI--NE - Uvećane katode
JO-VAN-NE--DIĆ - Slavljenik i jedan od domaćina 33.SOZAH-a

Uklopljeni slogo kvadrati 4x4 - posveta NEDIĆIMA:

U--AN--KA--JO
AN-TIĆ-JO--VAN
KA-JO---I--NE---SI--NE
JO-VAN-NE--DIĆ--VE--SNA
-------SI--VE---NO--ĆI
-------NE--SNA--ĆI--SE

UANKAJO- Grad u Peruu
ANTIĆ JOVAN - Naš glumac ("Biberče")(izvor Tošić-petoslovni rečnik)
KAJOINE - koje pripadaju Kajoi (Kajoa Rože-francuski pisac/Tošić)
INESINE - koje pripadaju Inesi (Inesa Kravec)(Tošić)
JOVAN NEDIĆ VESNA - slavljenik i supruga!
SIVE NOĆI - mračne, maglovite noći (izraz?!)(može možda SIVERIĆI)
SNAĆI SE - pronaći izlaz, rešiti problem (izraz).

Čestitke od Gordane i Vladimira Šarića!

Vlagor

Анониман је рекао...


Ispravka u definiciji:

NE SNAĆI SE - Ne naći rešenje, ne rešiti problem (izraz).
U Uklopljenim kvadratima je na kraju NE SNAĆI SE (a u definicijama je dato pogrešno
snaći se).

Pravilno uklopljeni kvadrati izgledaju ovako:

U..AN..KA..JO
AN.TIĆ.JO..VAN
KA..JO..I..NE...SI..NE
JO.VAN.NE..DIĆ..VE..SNA
.......SI..VE...NO..ĆI
.......NE..SNA..ĆI..SE

Anagramna posveta Nedićima:

NAJAVIĆE DIVNO SNE
enigmatski ovaj par
Belom Manastiru dar
za susrete prvoklasne!

Rešenje: JOVAN I VESNA NEDIĆ

Vlagor

Belirac је рекао...

Hvala Milutine i Šarići što mene i Vesnu "turiste" u kvadrate i anagram. Šteta što se ne odlučiste na dolazak na 33. SOZAH. Biće preko 60 učesnika...