среда, 12. септембар 2018.

MOSTARSKA SUSRETANJA

Kafenisanje na Rondou 11.09.. Na slici je elita enigmata među Hercegovcima. Sve as do asa (a ja uživam u njihovom društvu). Željko EKK Marinović Džems Neponovljivi, Nevenko Veliki Soldo, Slavko Sekretar Bovan, Ibro Prvi Memić.
Ero, Ero i Erinica

EKK i u pozadini novi Stari most

Na Rondou 12.09. (ponovno druženje) analiziramo 1000. broj. ČESTITAMO! Bravo, bravo, bravo. U ovom broju slučajno ili namerno duplerica Željka Jozića posvećena Mostaru.

8 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Blog će se lagano vratiti u normalu, ali trebale mi neko vrijeme da se "zalaufam". Dok se i vi postepeno priviknete na uobičajenu "radnu temperaturu" odoh da zgotovim jednu stranu enigmatike pod radnim naslovom: Ni na odmoru mi ne daju živa mira (Ovo je nekakav vanredni EKK posao).

Slavko Bovan је рекао...

Uskoro se punom parom possvećujem Danima ludaje (Ima lijepih vijesti).

Slavko Bovan је рекао...

Prethodnih dana stiglo mi je izuzetno mnogo poruka (priloga). To me raduje, ali trebaće dosta vremena da se sve to sortira i objavi. Strpljenje se preporučuje i vama i meni. Zasad samo ono urgentno, a onda polagano sve ostalo.

Luka је рекао...

Splitski pozdrav kvartetu i Erinici!

Rok Ban је рекао...

Pozdrav za elitu iz Ljubljane.

Mesud је рекао...

Fina turneja.
Pozdrav svima!

Slavko Bovan је рекао...

Na hercegovačkom odmoru udtajem svako jutro u cik zore da iskoristim što je moguće više vremena. Lijepo jutro i uNevesinjum svježe planinsko. Kafa razbuđuša, a onda polako...

Dejan Minić је рекао...

Pozdrav Hercegovcima!