петак, 21. септембар 2018.

EDL (ANAGRAMI)



ENIGMATSKI DANI LUDAJE - ANAGRAM
Ove godine za Enigmatske Dane ludaje stiglo je 95 anagrama na zadatu temu: SASTAVITE DUHOVIT ANAGRAM O NEKOJ PTICI. Desetočlani žiri (Ljubica Bilalović, Žarko Đokić, Krsta Ivanov, Dragan Ivanovski, Radojica Jovičić, Andon Koloski, Mladen Marković, Branko Milovanović, Milan Žarkovački i Stanko Žugić) svojim glasovima odredio je poredak. Prvo i drugo mesto osvojio je Dragiša Cetić, dok je trećeplasirani Boris Nazansky. Pobedniku pripada pehar i novčana nagrada od 5000 dinara. EK “Kikinda” najboljim anagramistima čestita, pohvaljuje sve osvajače bodova, zahvaljuje svima na učešću i podršci. Posebno se zahvaljujemo dragim kolegama koji su prihvatili odgovoran zadatak da žiriraju.
Specijalna pohvala ide Dobrivoju Jerinkiću koji je uspeo da se prvim anagramom koji je sastavio u životu “ugura” među velemajstore anagramiranja.

Prvih deset:
1. UGOSTITE MI KANARINCA DA OTPEVA SVOJ HIT! (Dragiša Cetić, Gacko) 52
2. I VICKASTO JATO PINGVINA TETURA OD SMEHA! (Dragiša Cetić, Gacko) 47
3. PODATAK: U ENIGMATICI SOVA JE STVARNO HIT! (Boris Nazansky, Zagreb) 42
4. PETAO TEK NA GUSCI SHVATA JAVNI MIT O RODI. (Zdenko Capan, Karlovac) 34 
5. CRNI JADO, ENIGMAT STAVIO PATKA U STIHOVE. (Branislav Nikić, Požarevac) 32
6. SOVA PEVA KANARINCU HIT: “TA GDE SI MOJ TOTI!” (Stjepan Orešić, Zagreb) 30
7. SOVA DOISTA NIJE POGANA, TE IMA TIH CVRKUT. (Mesud Malkoč, Bihać) 24
8. VREDNI KOS PEVA TATI HIT O SOJCI U TANGAMA. (Nebojša Dragomirović, Banja Luka) 24
9. DOHVATITI SOVE MOGU TEK NASTRANI PAJACI. (Dobrivoj Jerinkić, Kikinda) 23
10. ETO…TAJ ISKUSNI ENIGMAT DOHVATIO VRAPCA!! (Branislav Modrić, Dragalić) 21
(Tabela)

18 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Bravo, Dragiša!

Čestitke i svima ostalima, zaista su izuzetni svi ovi anagrami, oduševljen sam.

Zdenko је рекао...

Dragiša, čestitam!

Бранислав Никић је рекао...

Dragiša majstore! I prvo i drugo mesto u jakoj konkurenciji, to je za svako poštovanje. Čestitke i ostalim majstorima za anagrame koji su se našli u 10 najboljih. Drago mi je što sam se i ja sa svojim anagramom našao među najboljima.

Gojko је рекао...

Kud ćeš više
od Dragiše !

Bravo svima!

Mandrak је рекао...

Čestitam Cetiću (naravno, dobio je 10 poena od mene, i još 7 za pingvine :D).

Milan Žarkovački је рекао...

Čestitam, Dragiša! Drugoplasirani anagram sam i ja stavio na drugo mesto.

Svetlana је рекао...

Bravo Dragiša! Izuzetno duhovit anagram. :)

Sneška је рекао...

Čestitke Dragiši i ostalim učesnicima!

Migo је рекао...

Bravo Dragiša, velemajstore! Čestitke i za majstore!

Nadan Hapsić је рекао...

Odlični anagrami, ali i odlična tema.
Čestitke svima!

Анониман је рекао...

Kolege su već sve rekle. Čestitke svim autorima!

Miloduh

Анониман је рекао...

Svaka čast , Dragiša ...zaista sjajno ....svaka pohvala i za ostale ,..Tonći

Milan Žarkovački је рекао...

Čini mi se da je bio malo nezgodan zadatak, jer šta znači duhovit anagram od tako malo slova? Blogovlasnik me ubaci u žiri, i šta ću, moram da slušam! Shvatio sam da na anagrame ne mogu da se primenjuju baš rebusaški kriterijumi, ali šta da radim kad nemam neke druge, pa sam ih samo prilagodio. Ima ovde mnogo smešnih anagrama, ali uglavnom su prilično besmisleni. Npr. ovaj četvrtoplasirani je baš vrcav i blesav, u Capanovom stilu, ali koji je sad to javni mit o rodi? Mislim, nešto tu ima, ali nisam zadovoljan koliko ga razumem pa mu nisam dao ništa. Najviše mi se svideo devetoplasirani. Mnogi su dobri, ali ja nisam dobar sudija. A zabavni su i oni koje ne smatram baš dobrim. Tako da svima zahvaljujem na dobroj zabavi!

Andon Koloski је рекао...

Милане, ако неко је врцав, то значи и да је духовит.,, Мит о роди"?
Ваљда знаш да смо на овај свет дошли тако што су нас роде донели везани у замотуљак на кљуну.Бар су нас тако учили кад смо били исувише мали и нисмо могли нешто више схватити о томе.
А ,,Петао тек на гусци..." не треба посебно објашњавати да алудира на коитус, секс, је*ање, или вођење љубав(нажалост ово задње има све мање данас на овом свету, за разлику од друго и треће), чин који претходи нашем доласку на овај свет.
Видим да су и двоје других судија дали по 10 бодова овом анаграму.Овим размишљањем не желим ни најмање да умањим квалитет победничког анаграма, коме сам дао 7 бодова.Драгиша честитам на победи и желим свима који су присутни на ЕДЛ лепо дружење...

Milan Žarkovački је рекао...

Razumeo sam odmah, Andone, sve to što si tako lepo objasnio, ali rečenica je duhovitija ako je smislenija, preciznije, meni je duhovitija ako je ja bolje razumem. A ta o petlu asocira samo na jednu stvar, koju si tako bogato imenovao, pa nisam baš siguran koliko je to duhovito. U krajnjem slučaju, mogao je anagram sadržati samo taj jedan pojam, kad bi to tehnički bilo moguće, pa bi bilo jasno da je to donekle smešno, ali bar deset od ovih anagrama su mi duhovitiji od toga. Dakle, meni su duhovitiji, pa eto, to vam je što vam je. Jasno je da to ne znači da mi taj nije duhovit. A zanimljivo je i što je dobio same desetke i nule, osim jedne četvorke. Dakle, po kontroverznosti je ubedljivi šampion ovog konkursa! Ni to nije malo!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Moje čestitke svim sudionicima, poglavito najboljima. Moj favorit je premetaljka broj 6 (I DOSTOJANSTVENA PATKA GOTIVI MUHARICE). Od dva Dragišina nekako mi je ljepši onaj drugoplasirani.
Mojega nema uopće u tablici, a čini mi se ispravnim.

mihajlo је рекао...

čestitam pobednicima u svim kategorijama, a nema ni mog, a mislim da nije feleričan, ili možda grešim?
TUPAV SINKO GEN SHVATI, RODA JE - OTAC I MATI

Dragiša је рекао...

Hvala svima na čestitkama!