уторак, 25. септембар 2018.

REBUSANJE (3377)


9 коментара:

Boris је рекао...

Možda : pojas treba budalasta Vica

Belirac је рекао...

Ja sam poslao dva rebusa koja se mogu sažeti u rebus koji je poslao Pero:

1) Pojas treba Nikoli brigama rastrgnutom (Po, jastreb, ani, kolibri, gama, Ras-T, R-gnu, Tom
2) Da li je tupila i bistrila budalasta Vica? (dalije, TU-pila, ibis, tri labuda, lastavica)

Luka је рекао...

Ja također poslah 2 rebusa, od kojih sam u jednom koristio drugu polovinu perina jastreba.

Dobra Dana pojas treba! - do bradana (kostoberina) po jastreba

E, sad da li žiri 15 bodova (7. mjesto) dodjelio ovom ili onom drugom, posjetitelji će saznati preksutra.

Slavko Bovan је рекао...

Rješenje je tačno.

Slavko Bovan је рекао...

Ne otkrivajte "položaj".
Svi dobri rebusi (po mojoj procjeni jedno 150 komada) biće objavljeni. Samo malo strpljenja. Čim se istroše ovi koji su dobili pokoji bod idu "nule" da pokažemo da i nula bodova može biti DOBRO.

Milan Žarkovački је рекао...

... pošto smo već pokazali da i na EDL-u i 1. mesto može biti prilično loše.

IlijaO је рекао...

Baš me zanima kako je slavno prošao moj pokušaj rebusanja: GRDE LINU TINEJDŽERI? Bit će da se žiriju nije dopalo dodatno slovo J ili je "grditi" istokorijenski s "grdelin" pa je zaslužio nulu!

Milan Žarkovački је рекао...

Ilija, taj tvoj rebus je prošao moju kontrolu, nisam imao primedbu na njega i koren nije zajednički, pošto reč "grdelin" potiče od italijanskog naziva.

Slavko Bovan је рекао...

Ovom rebusu bih dao 4 (Da nije "VICE", već MARIJA, ANA, LJUBICA, ... bilo bi 5).