понедељак, 7. март 2016.

MEMORIJAL "ĐURO KNEŽEVIĆ" - ŽIRIRANJE

Počelo je žiriranje anagrama koji su stigli za Memorijal "Đuro Knežević".
U ovoj fazi, anagrami su složeni abecednim redom, a imena autora su izbrisana. Sada sledi provera ispravnosti anagrama.
Potrebna mi je pomoć.
Ima li dobrovoljaca koji bi se žrtvovali i pomogli mi da proverimo ispravnost 264 anagrama? Treba pregledati da li anagram,i imaju sva slova, da nema nekih drugih "faulova", a treba napraviti užu selekciju, odnosno spisak anagrama koji će biti ponuđeni žiriju na ocenjivanje.
Takođe, autori koji imaju više anagrama mogu pomoći žiriju tako što će odabrati svoje "favorite", a ostatak "izbaciti" (ovo nije obaveza već sugestija).

7 коментара:

Sneška је рекао...

Pomogla bih samo proverom slovnih grešaka.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Pošalji mi ukoliko imam pravo, jer sam i ja poslao jedan!

Slavko Bovan је рекао...

Hvala, Sneška, ali u ovoj fazi mi treba pomoć iskusnih enigmata.

Nedjeljko, hvala!
Poslao sam spisak za rad.

Sneška је рекао...

Piše "dobrovoljaca".

Slavko Bovan је рекао...

Opet, hvala!
Poslat spisak.

Cryptoman је рекао...

prijavljujem se samo za provjeru jesu li anagrami cisti. ako moze pomoci?

Slavko Bovan је рекао...

Hvala. Poslato.