четвртак, 27. октобар 2016.

ASOCIJACIJE (1015)

Autor: Miodrag Ivanišević

28 коментара:

Dusan је рекао...

Belodedić

N. Petkovski је рекао...

Ja bih rešio samo DEBELO (de belo), ne znam kako ovde da dodam ono DIĆ

Dusan је рекао...

Mene na to ASOCIRA inspektore. Nisam siguran da li je to?

Slavko Bovan је рекао...

Ne.

Slavko Bovan је рекао...

Nevažno je da li su ova slova ABC ili AVS (ćirilicom).

N. Petkovski је рекао...

Postoji nešto što se naziva ŠARENA AZBUKA - bojanka, igračka ..., (bila jednom i serija BUŠAVA AZBUKA), ali sumnjam da se radi o tome. A slova su ipak šarena, raznobojna (odnosno polja u kojima se nalaze).

Slavko Bovan је рекао...

ŠARENA AZBUKA nije traženo rješenje.

N. Petkovski је рекао...

Nisam ni mislio da je, ovde je nešto što mi ni najmanje ne pada na pamet, a kad pročitam rešenje, smejaću se samom sebi kako se toga nisam dosetio.

Mirka је рекао...

SIR

Mirka је рекао...

Znam da nije, pošto Ero reče da nije važno da li je ćirilica ili latinica. Al' da podijelim svoje razmišljanje. :) ABC i bijeli SIR.

Slavko Bovan је рекао...

Nije.

Miodrag Bata Babović је рекао...

Vozačke kategorije?

Slavko Bovan је рекао...

NE

Marko Mihaljević је рекао...

može biti svašta

šahovsko polje?
pitalica?
pisanka?

Slavko Bovan је рекао...

Možda može biti, ali nije!

Željko Jozić је рекао...

Da nije BIJELO POLJE (grad u Crnoj Gori)?

mihajlo је рекао...

PRAZNO SLOVO NA PAPIRU

Slavko Bovan је рекао...

Nije. Četvrto polje jeste ta boja.

Slavko Bovan је рекао...

Mihajlo, takođe, netačno, ali dobro razmišljanje.

Marko Mihaljević је рекао...

palo je i meni ranije na pamet:
MRTVO SLOVO NA PAPIRU (izgleda mi malo dugačko :)))

N. Petkovski је рекао...

A da nije ona rubrika: REČ PO RIJEČ pa svaki dan ideš sa nekim pojmom na novo slovo iz azbuke?

Slavko Bovan је рекао...

Nije.

N. Petkovski је рекао...

Reci nam bar da li je rešenje jedna reč i da li se piše malim ili velikim slovom

N. Petkovski је рекао...

Ne čekajući odgovor na moje pitanje, pade mi na pamet nešto inspirisan od onog pokušaja MRTVO SLOVO NA PAPIRU. Ima jedna sintagma: SPALA KNIJGA NA TRI SLOVA

Slavko Bovan је рекао...

Tako je Nikola. Knjiga!
Spala knjiga na tri slova + B(ij)ela knjiga.

N. Petkovski је рекао...

He-he-he, da i ja nekad uspem da se domognem rešenja. Zaslužio sam tapšanje po ramenu :):):)

Belirac је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Belirac је рекао...

Bravo, Nikola, nisi ti još za staro gvožđe!