среда, 11. април 2018.

KVISKOTEKA (3. KOLO)


Kviskoteka 1196, 13.04.2018.

11 коментара:

Milan Žarkovački је рекао...

Nadam se da žiri ipak neće davati visoke ocene sastavima kao što je onaj u drugom primeru, pošto se u njemu u jednom paru reči postavke i rešenja preklapa zajednički koren: Astana (znači "glavni grad", sufiks -stan znači, otprilike, "nastanjeno mesto") -> latinski "stare" (i niz sličnih reči u drugim jezicima, sa značenjem "stajati") <- stati <- sastanak.

Luka је рекао...

Misliš?

Milan Žarkovački је рекао...

Ne misliš?

Slavko Bovan је рекао...

Mene više brine kako da uklopim Washington.

IlijaO је рекао...

E, ja sam uspio ugurati K/antanarivo/m, pa mućkam kako Mamoudzou i Naypyidaw!

Slavko Bovan је рекао...

Jedna rečenica sa podužim gradovima (pobjednička!) ad hok smišljena.
Primaju babe ček, a bula da karticu.
(rim, juba, beč, kabul, dakar)

IlijaO је рекао...

...za grebanje, pa nama uvali sa bonusom "figu"!

Slavko Bovan је рекао...

Prethodih dana malo sam se igrao nazivima metropola i dobio sam ono šta sam tržio. Imam tri rečenice s kojima sam vrlo zadovoljan, a jedna je "opako dobra", sama se složila uz dodatna ograničenje koja sam sam sebi zadao. Potapšao sam se po ra menu. Dakle, i 3 kolo se stavlja ad akta.
(Čujem da više kolega ima, takođe, pobjedničke sastave. To me baš raduje, pa kom opanci- kom patike)

Slijedi 4. kolo. Objava tempirana za sutra u 6.00.
Križaljkaški kombinatori biće vrlo zadovoljni kada vide šta je zadatak.

Slavko Bovan је рекао...

Poslao.

Анониман је рекао...

Slavko, uklopio sam Washington ...

Dr-Iva

Slavko Bovan је рекао...

Lijepo, lijepo...ali mislim da ti je badava, jer "skromno" mislim da imam dobitnu kompinaciju (tri metropolitanke) za prvo, drugo i treće mjesto. :))))
Doduše, ni četvrto mjesto za tvoj Washington nije loše, zar ne?