субота, 3. април 2021.

NOSTALGIJA (1189)

 Piše Hajro Hodžić

Broj Orbisa i datum mi je nepoznat. Ideja je u suštini varijacija kriptogramke. sve ide u ono što sad zovem(o) bezopisna križaljka. Imao sam ovo prije Orbisa u HIK-u. Ovaj je rad dosta uspio, a i zgodno je da su sva četiri tematska pojma dvanaestoslovi. Rješavao sam i bilo je uglavnom OK, na par mjesta baš i nisam zadovoljan, kritika autoru. Ni fonetika mi nije olakšala rješavanje. Najbolji dio je grafička priprema, onovremeni letraset i papirna montaža, zaista nije loše.

Ako bude rješavača savjetujem korištenje veće dioptrije i gledanje samo u sažeti sadržaj na vrhu, naravno uz označavanje slova koja su iskorištena. Sve je kao u standardnoj kriptogramci, samo nisu tri moguća slova već 4 (ili manje od 4 plus crna polja).
NEPOZNATI POJMOVI:  rušpa, Varig, Vaniš

6 коментара:

Belirac је рекао...

O kom se to filmu radi? Ako to saznamo, onda se može pronaći godina kad je nagrađen u Puli, a onda i "Orbis" u kome je objavljena ova križaljka.

Božo је рекао...

Čudo neviđeno 1984.g.
Savina Geršak
Živko Nikolić
Vesna Pećanac

Анониман је рекао...


Anagramni osvrt o prvacima sveta u šahu

ASOVI: PAR PRVAK(A)! KO?

Rešenje: KASPAROV I KARPOV! (višak A)

Vlašar

Belirac је рекао...

Prvo o filmu:

ČUDO NEVIĐENO
Prikazan na 31. festivalu, 20.-27. srpnja 1984.

NAGRADE
*Zlatna arena za žensku epizodnu ulogu

PRODUKCIJA Zeta film, Budva i Centar film, Beograd, 1984.
SCENARIJ Siniša Pavić, Ljiljana Pavić, Živko Nikolić
REŽIJA Živko Nikolić
KAMERA Stanislav Szomolanyi
GLAZBA Boro Tamindžić
SCENOGRAFIJA Milenko Jeremić
KOSTIMOGRAFIJA Divna Jovanović
MONTAŽA Andrija Zafranović
ULOGE Savina Geršak, Dragan Nikolić, Petar Božović, Boro Begović, Taško Načić, Velimir (Bata) Živojinović, Boro Stjepanović, Vesna Pećanac*, Mirjana Kodžić, Slavko Štimac, Bogdan Diklić, Danilo Bata Stojković, Veljko Mandić

Želeći unaprijediti svoje malo mjesto, vizionar namjerava iskopati tunel do mora i isušiti jezero.

Belirac је рекао...

Hajrina "sažena ukrštenica" objavljena je u 93. broju "Orbisa" od 30. XI. 1984. godine (str. 30).

Hajro је рекао...

Hvala obojici. Jovan je imao volje i energije, a i komplet Orbis-a, svaka čast.

To sa mojim skeniranjem Orbisa je priča: u redakciji Kvizorame posudim Borisove Orbise i onda (kod Vlade doma, do kasno u noć) u velikoj žurbi skeniram što sam stigao, bez imenovanja fajlova, bilježenja ičega... Potom mi je Boris velikodušno poklonio sve te Orbise, eno ih u BH u mom skladištu, a ja imam ono što sam skenirao te noći.

Osim 4 iskorištene dvanaestice među glumačkim imenima koje Jovan pobroja je još četvero 12-slovnih.