понедељак, 13. новембар 2017.

KRSTA U DNEVNIKU

U Dnevniku RTV "Bor" objavljen je prilog o Almanahu i enigmatici. (VIDI OVDE - Ceo Dnevnik na RTV Bor, 11. novembar 2017, prilog o Almanahu je na 11min 06 sekundi)

Piše: Krsta Ivanov

Poštovane kolege,
Nije mi namera da se sada hvalim kako sam gostovao na medijima u Boru, dana 08. novembra, TV-Budilica (program uživo) i Radio (program uživo), te Dnevnik TV Bor, 11. novembra. Povod je bio Almanah susreta enigmata Srbije, 1 – 17. To što su mi omogućili nastup, dugujemo veliku zahvalnost, kako Enigmatski klub „Bor“, tako i ja.
Autori Almanaha su svi učesnici do sada održanih Susreta, a ja sam to obradio i priredio.
Pozvam Vas da u svojim mestima, posebno u mestima gde su Susreti bili, na neki način prezentirate isti, ili Almanah poklonite biblioteci, kako bi mladi, a i stariji ljubitelji enigmatike videli lepotu održavanja istih i na taj način skrenemo njihovu pažnju ka enigmatici, a sve u cilju dobijanja enigmatskog podmlatka.
Hvala i srdačan pozdrav.
 

1 коментар:

Slavko Bovan је рекао...

Primjerak za kikindsku biblioteku spakovan.