субота, 25. новембар 2017.

STANKO ŽUGIĆ - PESNIK

U Kikindi (oko 10.30)
Pasoš Pesničke pepublike
Vrlo zapažen nastup
Danas je Stanko Žugić iz Beograda bio gost Banata. Oko 10.30 smo u "Maloj radionici kafe" (poznatoj kolegama koji dolaze na enigmatske skupove u Kikindi) popili kafu, malo porazgovarali o enigmatici, pa smo krenuli (Stanko i ja) do Novog Miloševa gde je u Banatskom kulturnom centru, povodom prve godišnjice osnivanja Pesničke republike, održan pesnički maraton. Pesnici su postali državljani ove republike (Stanko je 345. državljanin) a za to su dobili i pasoš. Bilo je prisutno oko 120 učesnika, a svoje stihove čitalo je oko 60 pesnika. Naš kolega enigmata čitao je OVU PESMU

5 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Maraton nije bio takmičarskog karaktera, ali to mi ne smeta da kažem da je Stanko bio najbolji. Nije što je naš, već objektivan posmatrač (kao ja npr.) mogao je to uočiti. Bilo je (po mom sudu) dvadesetak odličnih pjesama i kazivača svojih pjesama, ali rijetki su dobili aplauz na otvorenoj sceni kao naš Stanko.
Bravo za kolegu.

Krsta је рекао...

Čestitka i sa moje strane. Žugići su pjesnici - Crnogorci. Njegov rođak Milovan Žugić, sa kojim sam radio u istom preduzeću, čitao mi je svoje pesme.
Pozdrav Žugićima.

Slavko Bovan је рекао...

Valja iskoristiti svaku priliku za enigmatska druženja. Danas sam imao baš sadržajan i lijep dan. (Sad se malo prihvatam rada na blogu jer ima štošta da se pripremi za objavu. Hvala vrijednim saradnicima)

R.Jovicic је рекао...

Udruženje enigmata "Vuk Karadžić", srdačno se zahvaljuje kolegi SLAVKU BOVANU, na punoj podršci našem članu, enigmati, pesniku i slikaru, na svečanoj pesničkoj manifestaciji u Novom Miloševu.
Srdačan pozdrav Slavku...

Slavko Bovan је рекао...

Pa zar to nije "obaveza" svakog kolege? Rado sam davao podršku Stanku i za to se ne treba zahvaljivati. Pozdrav kolegama.