недеља, 29. јануар 2023.

PASIJANS(I)

Božo Miljević

9 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Šta je sa rješavačima?!

Svetlana је рекао...

Ja ću napisati put od slova do proze, a probala sam još neke, ali se tu očito koriste meni nepoznate reči.

SLOVO
lovor
volar
pravo
PROZA

Božo је рекао...

Kod mene je,Svetlana,samo treća reč "lapor" umesto "pravo".Veruj da su ti sve reči poznate iz pasijansa.Ja sam samo kod jedne imao dilemu i uz pomoć rečnika došao do nje.

Svetlana је рекао...

Božo, bilo je dovoljno samo da mi napišeš da su mi reči poznate, odmah sam uspela još jedan red da napravim. :D

KNJIGA
kitnja
tisak
sekta
TEKST

Ostalo još dva. :D

Belirac је рекао...

ROMAN
organ
gronja
grinja (ili riganj)
KNJIGA

gronja - kod Milovana Glišića grančica s cvjetovima ili plodovima u obliku grozda

Svetlana је рекао...

Grinju sam imala, ali mi je gronja nepoznata, pa nisam mogla dalje.
Dobro je, napredujemo. :)

Idem spavati, pošto mi se sklapaju oči, nadam se da će sutra kada pogledam, sve već biti gotovo, pa da mogu da vidim rešenje. :)))

P.S. Pogrešeila sam. Tek sada je ostalo još samo dva, malopre je bilo tri. :)

Анониман је рекао...

ove ostale mogu se riješiti uz upotrebu množina i odstupanja od originalnih pravila:
TEKST
STOKE
SOVKE
VESLO
SLOVO

i

PROZA
KOZAR
ZRAKE
ZJAKE
JEZIK

Lp
Marko

Belirac је рекао...

A može i ovako:

TEKST
testo
ostve
veslo
SLOVO

PROZA
oprez
kozer
izrek
JEZIK

Božo је рекао...

Belirac je u prvom delu ponovio moje reči,a u drugom delu ja sam imao "kozar" i "kriza".Poslednja reč u pasijansu nam je ista, ona me je malo zadržala i dvoumio sam.