среда, 8. новембар 2017.

PLASMAN U POLUFINALE




Večeras je bilo dobro.

12 коментара:

ljubica bilalovic је рекао...


Čestitam i sretno u polufinalima!!!

Mirka је рекао...

Sjajni momak! Niti je lud, niti je zbunjen...
Bravo!

Luka је рекао...

Držeći palčeve za polufinale, čestitka iz Splita!

Slavko Bovan је рекао...

Hvala. Izgleda da još nisam zarđao.

Slavko Bovan је рекао...

Naknadno ubačen prigodan Dejanov rebus.

IlijaO је рекао...

Rješenje: SETI ME SE!
Fraza: seme ti se

Migo је рекао...

Bravo Slavko! Idemo dalje!

Slavko Bovan је рекао...

Ko nije gledao, treba da zna (nije jasno iz ovih fotografija) da sam Mustafu Nadarevića pogodio na drugom koraku:
1. BANJA LUKA
2. ZAGREB

To mi je bio zicer, jer mi se čini da je Naradević očigledno rješenje.

Druga igra rješenje je bilo KOŠAVA, a pogodio sam na trećem koraku:
1. MOMO KAPOR
2. BEKIM FEHMIJU
3. DARA BUBAMARA

Velimir је рекао...

Bravo !

N. Petkovski је рекао...

Makedonske čestitke iz Holandije

mihajlo је рекао...

Čestitam Slavko na plasmanu i želim ti pobedu u finalu

Slavko Bovan је рекао...

Pošto me čeka sadržajan vikend, morao sam sebi dati dan „odmora“ da se malo priberem jer su rivali fenomenalni (malo je reći. odlični). Dakle, valja se potruditi da ne obrukam ni sebe ni vas (moje navijače)..
Planovi:
Subota:
6.00 -na noge lagane
7.00-9.20 -bus za BG
9.25 -trkom (busom br 83) za Novi Beograd
10.00 -početak snimanja tri emisije polufinala
? -završetak snimanja
? -ako bude vremena kafenisanje sa zainteresovanima
17.00-20.30 bus za Kikindu (duže vozi jer su užasne gužve na izlazu iz BG)
20.31 – javljanje na TIO (Očekujem javljanje Vanje Tomaševa iz Zagreba)
iza ponoći – malo spavanja.

Nedjelja:
6.00 -na noge lagane
7.00-9.20 -bus za BG
9.25 -trkom (busom br 83) za Novi Beograd
? do ? snimanje (ili jedna emisija za treće mjesto ili 4 finalne)
iza 15.00 slobodne aktivnosti (kafenisanje, „udaranje po ćevapima“,...)
18.00 – Hram Svetog Save – davanje podrške Milošu Milićeviću
20.00 – bus za Kikindu
23.00 – javljanje na TIO
Malo gust raspored, ali čvrst sam ja momak. Izdržaću. Danas tokom „odmora“ valja uraditi kamaru enigmatike za narednu sedmicu.