Sada presedan. Znate svi moj odnos prema žiriranjima ("Neka žirira kako ko hoće") a poznato je da radije hvalim (kada nešto treba hvaliti) nego da kudim (i onda kada treba kuditi), ali nameće mi se:
Uz svo uvažavanje autora i žirija, smatram da je ova ukrštenica previsko rangirana.
Tangencijalno vezano uz ovo, pišem esej vezan uz sastavljanje i vrednovanje zagonetki, vjerujem da ću ti ga poslati na objavu do kraja tjedna (ovisno kakav je Roku raspored spavanja):)
Ovaj uradak je ispod onog što Mate može, rekao bih i iznenađujuće neinventivan (evo zanimljivog detalja: ja sam zbog Ursusovih talijanki za strpljive u Kviskoteci i počeo sastavljanje, tako da mi je on u neku ruku uzor!). Međutim, sad smo već u zoni osvajača bodova koji to na ranijim prvenstvima ne bi bili (tada nije bilo diobe mjesta, pa bi ovaj uradak realno bio na 14.-om/15.-om mjestu (da sad ne tražim točnu tablicu), i ni ne treba očekivati neka čuda u stvaralačkom smislu.
Bjelina 6x6 postignuta je pomoću otrcanih (DAVOR DRETAR/ANA VILENICA/ MARINA NEMET) i nategnutih (DAMSKE TORBE)jedanaestica, uz tek dva "lažna čvora" (MSK, RDR) i bez ijednog daška svježeg zraka u ostatku konstrukcije (STATIKA/ANATOMIJA/ACETILEN/RATIMIRA/TIMIJANI: mislim da autor nije ni ciljao na neko visoko ostvarenje (za usporedbu možemo izvući njegov uradak na mrežu 12x12 s kojim je pobijedio prije 10-ak godina, koji je također bio monoton unutar bjeline dolje desno, ali daleko "sočniji".
Naravno, i ja smatram da je ovo presni, nezačinjeni i truli šund. Toliko grozno da se čovek mora zapitati koliko li je tek loša križaljčica na npr. 15. mestu ako je ova na 4.?! I čime je tačno zaslužila ijedan poen? Ne znam... trebalo bi da svi sastavljači znaju da je ovo "najpočetničkiji" od svih početničkih nivoa. Za majmune ne znam, ali ovako bi mogla da sastavljaju i deca koja su tek naučila slova i upoznala se sa osnovnim enigmatskim pojmovima. Kako i zašto je jedan iskusni, a pride i renomirani autor napravio ovakvo đubre - teško je reći. To je kao kad bi dobar slikar, poznat po upečatljivim kreacijama, pao sa 3. sprata pravo na glavu, i počeo da crta cvetiće i kućice.
Mlađo, Mlađo, imam osjećaj da sam ja u svom "najotrovnijem" izdanju (neispavan, gunđav, prije prve kave i kad se još spremam dobro očetkati nekoga) tek na 50% od tvog standardnog izdanja :D
Što bi mi bez tebe:P Ne moj mi Velikog Medu baš tako, kao što gore piše, da nema njega ne bi ni mene bilo: a svako od nas ima dana (ili kola) kad malo fušari: strah me što će biti kad mi objave kameleonku, tri dana me neće bit' na blogu!
U standardnom izdanju sam kao pliš, Tonček :P, ali ne bih mogao biti takav da ne izbacujem sve otrove iz sebe čim počnu da mi smetaju (a šta rade s njima oni na koje ih usmeravam, to je već njihova stvar :P). U svakom slučaju, moram reći ono što me muči, to je moj konačni životni moto, jer ako ne kažem, a) prećutno ću podržati negativnu pojavu, i b) pomaći svom čiru na želucu i kamenu u žuči da se aktiviraju, a možda ću zapatiti još koju boljku.
Medvidović je u potencijalu dobar, a u performansi na granici diletantizma i rutine. Prosto, praktičan je i valjda računa da nema potrebe da nadilazi nivo koji je potreban Kviskoteci. Ne sporim da je svojim radom uticao na nekoga, a baš zato što nije reč o bilo kome nego o viđenijem autoru, nedopustivo je da ćutanjem ili aplauzom nagradimo ovakav fušeraj.
Donji dijelovi poput ovog u ovoj križaljki "moredu /se/ spravjat na mali milijun način". Ja bih svakako izostavio nacistu Ilgnera, stavio crno polje umjesto njegovog početnog slova, time izbjegao jedan jednoslov, a ostalo sastavio npr. ovako: Ilgner -> TONER k + Irina -> SPARINA trina -> PAULA Zlarin -> EUKLID Estonija -> ENGLESKA Okomito bi se tad dobilo (slijeva nadesno): EG, PUL, SAKE, PULS, ITALIK, ORADA. Izvjesna slabost je ponavljanje troslova u pojmovima PUL i PULS.
Čak bih izostavio i AJIM. Jedno crno polje više ne bi ništa pokvarilo, a dobio bi se "normalan" pojam: JIM.
8 коментара:
Sada presedan.
Znate svi moj odnos prema žiriranjima ("Neka žirira kako ko hoće") a poznato je da radije hvalim (kada nešto treba hvaliti) nego da kudim (i onda kada treba kuditi), ali nameće mi se:
Uz svo uvažavanje autora i žirija, smatram da je ova ukrštenica previsko rangirana.
Tangencijalno vezano uz ovo, pišem esej vezan uz sastavljanje i vrednovanje zagonetki, vjerujem da ću ti ga poslati na objavu do kraja tjedna (ovisno kakav je Roku raspored spavanja):)
Ovaj uradak je ispod onog što Mate može, rekao bih i iznenađujuće neinventivan (evo zanimljivog detalja: ja sam zbog Ursusovih talijanki za strpljive u Kviskoteci i počeo sastavljanje, tako da mi je on u neku ruku uzor!). Međutim, sad smo već u zoni osvajača bodova koji to na ranijim prvenstvima ne bi bili (tada nije bilo diobe mjesta, pa bi ovaj uradak realno bio na 14.-om/15.-om mjestu (da sad ne tražim točnu tablicu), i ni ne treba očekivati neka čuda u stvaralačkom smislu.
Bjelina 6x6 postignuta je pomoću otrcanih (DAVOR DRETAR/ANA VILENICA/ MARINA NEMET) i nategnutih (DAMSKE TORBE)jedanaestica, uz tek dva "lažna čvora" (MSK, RDR) i bez ijednog daška svježeg zraka u ostatku konstrukcije (STATIKA/ANATOMIJA/ACETILEN/RATIMIRA/TIMIJANI: mislim da autor nije ni ciljao na neko visoko ostvarenje (za usporedbu možemo izvući njegov uradak na mrežu 12x12 s kojim je pobijedio prije 10-ak godina, koji je također bio monoton unutar bjeline dolje desno, ali daleko "sočniji".
Naravno, i ja smatram da je ovo presni, nezačinjeni i truli šund.
Toliko grozno da se čovek mora zapitati koliko li je tek loša križaljčica na npr. 15. mestu ako je ova na 4.?! I čime je tačno zaslužila ijedan poen?
Ne znam... trebalo bi da svi sastavljači znaju da je ovo "najpočetničkiji" od svih početničkih nivoa. Za majmune ne znam, ali ovako bi mogla da sastavljaju i deca koja su tek naučila slova i upoznala se sa osnovnim enigmatskim pojmovima.
Kako i zašto je jedan iskusni, a pride i renomirani autor napravio ovakvo đubre - teško je reći. To je kao kad bi dobar slikar, poznat po upečatljivim kreacijama, pao sa 3. sprata pravo na glavu, i počeo da crta cvetiće i kućice.
Mlađo, Mlađo, imam osjećaj da sam ja u svom "najotrovnijem" izdanju (neispavan, gunđav, prije prve kave i kad se još spremam dobro očetkati nekoga) tek na 50% od tvog standardnog izdanja :D
Što bi mi bez tebe:P Ne moj mi Velikog Medu baš tako, kao što gore piše, da nema njega ne bi ni mene bilo: a svako od nas ima dana (ili kola) kad malo fušari: strah me što će biti kad mi objave kameleonku, tri dana me neće bit' na blogu!
U standardnom izdanju sam kao pliš, Tonček :P, ali ne bih mogao biti takav da ne izbacujem sve otrove iz sebe čim počnu da mi smetaju (a šta rade s njima oni na koje ih usmeravam, to je već njihova stvar :P). U svakom slučaju, moram reći ono što me muči, to je moj konačni životni moto, jer ako ne kažem, a) prećutno ću podržati negativnu pojavu, i b) pomaći svom čiru na želucu i kamenu u žuči da se aktiviraju, a možda ću zapatiti još koju boljku.
Medvidović je u potencijalu dobar, a u performansi na granici diletantizma i rutine. Prosto, praktičan je i valjda računa da nema potrebe da nadilazi nivo koji je potreban Kviskoteci. Ne sporim da je svojim radom uticao na nekoga, a baš zato što nije reč o bilo kome nego o viđenijem autoru, nedopustivo je da ćutanjem ili aplauzom nagradimo ovakav fušeraj.
Mate može bolje samo bi se morao aktivirati i vratiti formu. Robi je sigurno ovoj dao bodove zbog Dreleta koji nije bio čest tematski izbor.
Nedjeljko, đe je ona brojčana analiza?
Donji dijelovi poput ovog u ovoj križaljki "moredu /se/ spravjat na mali milijun način". Ja bih svakako izostavio nacistu Ilgnera, stavio crno polje umjesto njegovog početnog slova, time izbjegao jedan jednoslov, a ostalo sastavio npr. ovako:
Ilgner -> TONER
k + Irina -> SPARINA
trina -> PAULA
Zlarin -> EUKLID
Estonija -> ENGLESKA
Okomito bi se tad dobilo (slijeva nadesno): EG, PUL, SAKE, PULS, ITALIK, ORADA.
Izvjesna slabost je ponavljanje troslova u pojmovima PUL i PULS.
Čak bih izostavio i AJIM. Jedno crno polje više ne bi ništa pokvarilo, a dobio bi se "normalan" pojam: JIM.
Постави коментар