уторак, 24. септембар 2019.

ČVOR OPEN (2)



(Prilog: Nedjeljko Nedić)

6 коментара:

Srebrenka је рекао...

Hvala za zadatke za nas koji nismo bili na SOZAH-u!

Анониман је рекао...

PREMETAJNA ISPUNJALJKA- OPSADNICI, TEHNIRAMA, OBRNUTOST, NETREMICE, GUSTIRATI, LABIMETRI, IVO ANDRIĆ, HIROMANTI, AGNOSTICI, konačno: OTON GLIHA
KRIPTOGRAM -DINAMO: ADRESE- MALI ZATON, VELIKI ZATON
POMICALJKA- ALIGATOR, DIVOKOZA, MRAVOJED
POSJETNICA - AKADEMSKI SLIKAR
PREMETALJKA- LJUBAVNI TROKUT
Emily

Nedjeljko Nedić је рекао...

Sve je točno, Emily!

Belirac је рекао...

Izgleda da jedino ja nisam uspio riješiti drugi kvadrat 7x7 s izmiješanim opisima. Zbog nekih previda, imao sam samo jednu sigurnu riječ za taj kvadrat: KITARAŠ i pretpostavku da bi stanovnici općine u BiH mogli biti USORANI.

Mene opis "U matematici, naziv za skupove određenih svojstava" nije naveo na rješenje PODSKUP. Mislio sam da se traži neka množina, a nisam znao kako bi se zvali "skupovi određenih svojstava". Ko je došao do PODSKUP-a, taj je kvadrat mogao bez problema zgotoviti do kraja.

Prava, matematička definicija podskupa glasi ovako:
Ako je svaki element skupa B u isto vreme element skupa A, onda je B podskup od A.

Marko Mihaljević је рекао...

Bilo je logično zaključiti da su Perišić i Rakitić na posljednjim pozicijama odnosno u sedmom redu, tako da je i pojam "podskup" bilo puno lakše odgonetnuti.

Belirac је рекао...

Marko je u pravu, samo sam ja slab poznavalac nogometa pa nisam znao da je taj drugi nogometaš - Perišić. Da sam znao, onda bih uvidio gdje spada KITARAŠ, a znao bih i gdje idu USORANI.