недеља, 22. септембар 2019.

SUDOKU U KIKINDI

Takmičili su se jedan omladinac (Bogdan Sredić) i četiri dame. 
Maksimalan broj poena zabeležila je Svetlana Jorgaćijević iz Subotice kojoj pripada pehar, diploma i lep poklon sponzora - kompanije Gomex.
Strogi, ali pravedni žiri (Vanja, Zlatan i Slavko) sa žaljenjem konstatuje da je dvostrukoj šampionki Slavki Bakalov pobeda izmakla njenom nepažnjom i sitnim propustom. Naime, iako je zadatke (6) rešila znatno pre svih ostalih učesnika, ostavila je dva prazna polja u jednom zadatku. Nema sumnje da bi i ta dva polja uspešno popunila, ali BILA SU PRAZNA. Stoga, titula sasvim zasluženo ide u Suboticu. Čestitke Svetlani!
Treća je bila Sofija Necin, a četvrta Milijana Bovan. 
Nagrade je uručio predsednik EKK Zlatan Pupezin.

1 коментар:

Svetlana је рекао...

Ove godine sam se baš "naoštrila" da pokušam da rešim zadatke pre Slavke. Dok sam rešavala poslednji sudoku, čak sam se i ponadala da ću možda i uspeti u tome, ali je onda Slavka ustala i predala rad, a meni je trebalo još otprilike dva minuta da dovršim svoj.

Kada se ispostavilo da je ona izostavila dva polja, i da pehar ide meni, osećala sam se baš bezveze. Nisam osećala da sam ga zaslužila, ali takve su propozicije. Više sreće (i pažnje) Slavki sledeći put.