уторак, 24. септембар 2019.

SLAVKO JANKOVIĆ

Piše: Srebrenka Takšić
Poštovani gospodine Bovan,
jednom davno, na nekom blogu, vrlo vjerojatno Vašem, pročitala sam nečiji upit vezan za spomen-ploču posvećenu Slavku Jankoviću u Vinkovcima. Sjetila sam se toga kad sam danas prolazila pored zgrade Općinskog suda. Na žalost, nikad nije ostvarena želja vinkovačkih i iniih zagonetača da se na ploču dopiše i enigmat. Šteta!
Hitno reagovanje Stjepana Horvata:
Godine 1972. u vrijeme susreta zagonetača u Vinkovcima bili smo kod ploče koja je tada bila postavljena u spomen Slavku Jankoviću nakon njegove smrti. Iduće godine doklesano je i enigmat. Ova slika je iz 1972. godine (17. 9.1972.).
Nobjavljena knjiga

4 коментара:

Neki Tip је рекао...

Ovo je nova (druga) ploča, koliko mi se čini. Na onoj prvoj je bilo uklesano i enigmat! Morat ćemo provjeriti slike.

Srebrenka је рекао...

Možda ste u pravu, moguće da je prije postojala druga ploča.

Neki Tip је рекао...

Možda? Vi sumnjate? Pa slika govori za sebe. A i na novoj ploči lijepo piše da je to OBNOVLJENA SPOMEN PLOČA! Inače sa Slavkom Jankovićem susreo sam se više puta, a prvi puta na prvom druženju u Vinkovcima za Dan zagonetača 1969. I Slavko Peleh je o njemu počeo pripremati knjigu, ali ostali smo samo na prijedlogu korica. Mislim da i to imam negdje spremljeno.

Srebrenka је рекао...

U pravu ste, slika govori da je postojala drugačija ploča od sadašnje.