петак, 27. септембар 2019.

"KIKINDSKE" (1067)

"Kikindske" 1067, 27.09.2019.

2 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Već 2-3 mjeseca nema ukrštenice u "Kikindskim" jer je smanjen broj strana, ali urednik mi prije nekoliko dana reče da će uskoro ponovo biti skandinavke (Čutaoci se raspiruju zašto je nema).

Slavko Bovan је рекао...

Kikinda je mali grad, a moja faca prepoznatljiva. Danas se vraćam s posla, a vidim da se na klupi prema kojoj sam išao sjedi dvoje - muškarac i žena (vjerovatno bračni par) a iz njihove mimike zaključim da su me prepoznali (Meni su nepoznati). Kada sam se pribličio, gospodin (50-tak godina) kaže: "Teške ukrštenice! Pravite malo lakše". Rekoh: "Biće i lakših". Dok sam prolazio (uz pozdrav) čujem: "Vidiš da je on".

(Odoh da vježbam potpisivanje, jer nikad ne znaš kad će neko zatražiti autogram).

:)